dimarts, 20 de gener del 2009

CONVERSES A MITJANIT

L’altre dia ala nit,be,de matinada,quasi les 6 del mati. Va tindre a be aturar el meu taxi un personatge curiós.

A la porta d’una discoteca d’homosexuals,amb una gorra que l’hi tapava la cara,ma dreta aixecada demanat un taxi i ma esquerra aguantant el penúltim cubata de la nit.

-Muchas gracias

-De res però el cubata no pot entrar

-Como?Amigo respeta que lo hie pagado (amb veu de moro)

-Jo respecto,però tu i el cubata fora i quant te’l acabis tornaré a passar i et porto

-No yo respieto a mucho tu,ya tiro la cubata. Porque yo me llamo “Jaume”(JAJAJA)

-Cony!!

-No cony no Jaume y soy moro y no se me nota nada

-No noi,amb la borratxera que portes sembles Escocès

-Yo soy medio catalan

-Jo sencer

-Yo medio porque mi mujer es Catalana,se llama Gloria y es el fiscal de...

-Vale vale

-Y sabes porque voy de maricones y borratxo?

-Perque ets homosexual i un alcoholic

-No por mis hijos

-Son Barmans?

-No son Catalans pequieños

-Ah i no creixen perquè tu veus

-Quieres conocer a Gloria

- Poz No,de veritat.

-Si yo te doy el numero y tu le dices que la quiero muicho y me voy a folliar a un maricon

-Jo no truco a ningú noi

De repent una histèrica estava cridant a la meva orella!!! L’animal aquet havia trucat a la tal Gloria i m’havia posat el telfn a l’orella

-Dile dile que en Jaume la quiere mucho..

I se sent -tu pedazo maricon....

Jo que m aparto l’auricular i l’hi dic pregunta por ti i per sort varem arribar aviat a la sauna on anava aquet noi.

La gent esta fatal pero fatal fatal.

Aquesta aficio de despertar la gent de matinada s’esta extanen.

Dissbate a la nit una noia joveneta,maca com ella sola,puja al taxi i comença a trucar a gent...

-Ostres perdona no sabia que estaves dormint,tranqui ja parlem dema

-alaaaaaaaaa no me digas que estas durmiendo...

-Puto buzon movistar

I aixi anar trucant a tothom,al final l’hi dic

-Com per donar-te el telèfon a tu....

-tu creus??200 amics al face book i tots dormint

-home son mes de les 5

-I tu creus que haig d’anar a dormir ara,tant d’hora???

-Home,la resta de la gent de la teva agenda ho agrairan

-doncs jo tinc ganes de marxa

-Sempre et quedarà el taxista ...es la teva ultima opcio

I al lloro sonava aixo


11 carreres:

Carquinyol ha dit...

on hi hagi el ddriver que es tregui el facebook...

chamb ha dit...

moro, maricón, alcoholic i gilipolles...una autèntica perla el tio.

També he notat la moda de trucar a mitja nit. I la gent no s`emprenya¡¡

Anònim ha dit...

Jaja,que historias,desde luego que hay gente pa tó.

Rita ha dit...

Hauries de tenir una secció en un diari que es digués El cronista de la nit, segur que seria de les més llegides.

Estàs molt fi aquests darrers dies... :-)

Xavi ha dit...

i va agafar l'última opció? :D

Assumpta ha dit...

200 "amics" al facebook??? :-)

T'has canviat el disseny i ni m'havia adonat... estic mig "out"...

Queda xulo :-)

Sílvia ha dit...

hola Ddriver!
M´apunto a la idea de la Rita. Tindries èxit!
Sempre acabes amb una noia...pillín :)
sílvia

Jordi ha dit...

Aquest moro, com diu el Chamb ho tenia tot!! Caram, que estrany que és el món.

Imagino que no vas donar-li el teu telèfon a la noia, no? Si no més d'un dia et sorprendrà. Ah!! I no te l'afegeixis al Facebook!!

Ferran Porta ha dit...

Home, el comentari d'en chamb és una mica lleig, no? "moro, maricón, alcohòlic i gilipolles"... no és que vagi de políticament correcte per la vida, però és francament lleig.

El comentari que volia deixar és "un altre post per anar a dormir amb un somriure!" :-)

Salut.

Enric Caujapé ha dit...

I és que en aquest mon et trobes de tot, bona història, si senyor !!!

ddriver ha dit...

Carquinyol
Si si,millor ho palpable que ho virtual
Chamb
No se que dir noi
Mangas
ya tengo la pelicula,gracias,he visto un trozo y esta muy bien
Rita
Gracies
Xavi
jajaja
Assumpta
No m'estranya que no ho notessis si gairebe es igual que l'anterior
Silvia
Una noia?? psssssssss,si aixi em va
Jordi
Es molt estrany el mon,pero es tal com es de nit
Ferran
Gracies Ferran...i en Chamb es unic
Orbison
Si noi,com una mica d'alcohol pot girar les persones