diumenge, 25 de gener del 2009

JO NO SOC UNA MEUCA


Fa dies m'atura una dona i em diu anem al Puti club....
Jo me la mirava per el retrovisor i no sabia pas que pensar..."Potser es la de neteja" o "potser la de les tovalloles"..no encaixava pas en aquell lloc.
Ella deuria notar que la mirava així com estranyat i diu "no soc cap meuca jo,vaig a enganxar a un malparit"
Buuuf males cartes nen,pensava jo per mi
-em podrà esperar??
-poz no
-i això??
-es que no sabem el que trigara i allà hi han taxis i l'hi sortira mes a compte
Aquets saraus si la cosa es lia,acabes sense cobrar tu i passo. Em va recordar,quan jo tenia el meu taxi a la costa...Una nit em truca una clienta
-ep!!Vine a buscar-me que ens anem de putes
-einzz¿¿??
-tu vine
La recullo i anem cap a un club de carretera del poble. Em va fer aparcar el taxi a unes herbes,allà amagats. Allà varem estar com dos hores,el taximetro anar funcionant...
Al voltant de les tres surten dos homes del club,amb un puntillo,un aguantava al altre per no anar a terra.
-a propa el taxi
Ostres!!Jo pensava que nomes estàvem per observar i assegurar-se de que estava allà
-estàs segura?
-tira endavant
A ella se l'hi anava transformant la cara en aquells 15 metres de camí fins al pati del club.
-pensat-ho -l'hi deia jo-
Entrem al pati,i sense parar del tot el cotxe,ella baixa i va cap a ell. Ell ni es va adonar per la foscor del lloc. Ella es va plantar davant d'ell i la va fotre un cop de puny,que ni el mateix Rocky. El tio va caura rodo a terra i ella mentres l'hi cridava "fill de puta"no parava de donar-li patades.
L'amic d'ell inmobil mirant el festival de cops. Vaig tindre que sortir jo del taxi per separar-la,em va costa moltissim arrancar-la del colega.
Quan per fi,la puc agafar be,va rebentar a plorar ella i es va abraçar a mi,la tensió de molts dies de dubtes la va desmoronar.
Els dos eren clients meus,tant duia a un com a l'altre. Ell al veure que ella s'abraçava a mi,nomes se l'hi va ocorre dir
-ja sospitava de vosaltres dos jo...
Es va emportar l'ultima patada,que mai va saber si era meva o d'ella,però l'hi va fer molt de mal.
Aquell cop vaig cobrar,però en altres jugades d'aquestes,acabes sense cobrar i millor evitar-les.
Avui en dia,ella viu amb un home que l'estima de veritat.
Aquella nit potser sonava això al llor del taxi

15 carreres:

Ferran Porta ha dit...

Coi, nen, quines coses et passen. No podràs dir que la teva feina no és distreta, eh?? :-)

Ei, ddriver, genial la cançó d'Alaska i Dinarama. Fa segles que no l'escoltava. Boníssima!!

Jordi ha dit...

Et fots en uns embolics. Ben fet, perquè més val ocell a la mà que 100 volant!!

Què bona la cançó!!

Anònim ha dit...

AIXO DE SER "TAXISTA", QUIN "CHOLLO". ESPEREM UN RECULL DE "AVENTIS". JUGANT AMB BCN.....

Lula ha dit...

Osti nen, in-cre-i-ble!!

Si, aquests merders, val més no posar-s'hi, xq acabes reben d'una banda o de l'altra.

Només que a mi em mataria la curiositat de veure el follón. Dis-me cotilla.


Besoootes

Jesús M. Tibau ha dit...

no t'avorreixes, no

Xavi ha dit...

Per quan la pel·lícula de "ddriver" ? :D

Carquinyol ha dit...

la de coses que et passen noi, tot i que les d'aquests tipus no te les envejo pas.

Anònim ha dit...

T'has plantejat mai publicar un llibre?
Quines històries. :)

Carles TV ha dit...

osti quines coses que passen....gran bloc el teu, l'acabo de descobrir....quin tip de riure!

Sílvia ha dit...

Hola Ddriver!
La nita promet moltes emocions :)
Salutacions
Sílvia

Anònim ha dit...

Tens material per escriure una novel.la!
Que tinguis una bona setmana!

ddriver ha dit...

Ferran
per sort no es continua la distraccio
Jordi
la feina m'hi fot
anonim
Un xollo??????
Lula
Curiosity kill the cat
jesus
A vegades ho preferiria
Xavi
estem rodant exteriors ja
carquinyol
Ara es divertit pero quan hi ets...
Aniol
llibre,pelicula...buuf
carles tv
benvingut doncs
silvia
Ho millor del dia sempre passa a la nit

ddriver ha dit...

Joana
ara haurede buscar una escriptora que ho reuneixi tot

El veí de dalt ha dit...

Driver,
fa temps que t'ho dic...ho hauries de posar sobre paper i enviar-ho a algun lloc.

mapi ha dit...

vaja... quines històries!!