dimecres, 28 d’abril del 2010

UN ALTRE COP EN BORIS

Despres de molts dies mes fora que dins tornem-hi.
he estat treballant bastant ultimament, la feina no acompanya gens a tenir bons resultats, final de mes, despres de setmana santa...
El dia de Sant Jordi, vaig portar a un famos dins el meu taxi, aquest ja l'havia portat un dia la nit.
Pujava Via Laietana i al mig del carrer es posar un home amb el braços aixecats.No podia veure qui era , duia unes ulleres fosques i un barret pero nomes dir Buenos dias, ja sabia que era ell un altre cop, En Boris Izaguirrel'hi dic
- a tu et sembla que aquesta es manera de parar un taxi??
- es que ho fet amb molt de glamour
-hahaha l'ultim cop que et vaig portar no els aturaves amb tant de Glamour.
Varem xerrar bastant, tot el cami, sobretot ell. Arrivant al lloc em diu;
- necessitaras un boligraf suposo??
Jo vaig pensar que creti, es deu pensar que l'hi demnare un autograf, va llest
- toma te regalo este que me lo acaban de regalar i yo ya tengo muchos
Mira, un bon boligraf amb el seu estux, regalat per un famos

9 carreres:

sargantana ha dit...

jajajajja
dons mira, cap a la vitrina dels regals
o millor a la guantera..qui sap si mai ningu pujara al teu taxi i et demanara a tu l'autograf tot dien..
-ohhh...ets en taxi driver!!!

petonets

Mangas ha dit...

jaja,
el boris es un crak

Clidice ha dit...

encara bo que hi ha famosos que no semblen tan imbècils :)

maria ha dit...

Jejeje Ostres no tens gens de vergonya de parlar amb els famosos.^-^ Tu també ets un crack!

Xitus ha dit...

Doncs a mi aquest home em posa molt nerviós. Val, val, ja sabem que ets gay, però tranqui, home...

Xitus ha dit...

Evidentment el comentari "ja sabem que ets gay" va dirigit a en Boris!!!!!!!!!!

Sílvia ha dit...

Hola!
Mmm...havia feeling. je,je
salutacions
sílvia

Raúl Paulís ha dit...

visca el Barça ara mes que mai, i visca catalunya terra lliure; la extraña relacion entre tu y el Boris, no se no se...jajajaja, saludos desde el taxi

Ferran Porta ha dit...

Buf, quina mandra em fa aquest "famós", per déus.