diumenge, 18 d’abril del 2010

LO PUTO VOLCA I EL TAXI (2)

Segon dia de bogeria per culpa del volcà. Aeroport del Prat tancat a mig mati.

Normalment els serveis ens els donen per sistema GSM. No cal xerrar per emissora, l’ordinador ja troba el taxi mes proper i l’hi envia un missatge on ha de recollir el servei.

Pero avui hem tornat al vell sistema per uns serveis especials.

A primera hora del mati demanant un taxi a prop de... per variar jo al altre punta de la city.

L’hi donen el servei al company i l’hi diuen es de mes de 600km, l’accepta?? Ja veus si l’acceptat. Aquest a marxat a Arhus (Dinamarca).

A partir d’aquell moment, per els canals nostres per xerrar les nostres coses ja no ha quedat ningú, tothom atent al primer canal a veure si saltava un altre special service.

Al poquet, un altre taxi, aquest a Paris, joderrr jo en fora de joc un altre cop.

Pels canals ja es començava a escoltar als llestos que no els hi havia tocat; “Jo no el faria un viatge així, masses kms”

Mes tard han anat caient un munt d’aquest serveis, Un Ginebra, Un Marsella, un Nimes, dos Perpignan, un altre Paris, Un Zuric, un altre a Alemanya pero no he entès el nom.

I jo???????? Doncs jo en tot el dia no he estat capaç de que algu em portes fora de Barcelona, ni a Hospitalet o Santa Paloma de Mohamed.

Això si, demà, demà que haig de marxar cap a Milà, ja veureu com em surt el viatge de la meva vida, ens porta a Hèlsinki???????? i clar primer es ho primer i hauré de dir que no ja que el Barça juga a Milà.

La jugada perfecte seria un despistat que em portes a Milà, aleshores si que triomfaria com l’aspirina,

4 carreres:

Carquinyol ha dit...

Posa una espelma a Sant Jordi Culé a veure si t'ajuda... ;)

Eli ha dit...

Ondia...!!!
Preparats, llestos... ja!!!!
Qui no corre vola!!!! Volaaa???? No... Res de volar!!!
Vinga que a Milà segur que tho passes d'allò més be! No oblidis anar a la Galleria Vittorio Emmanuele i fer uns girs sobre el teu taló... allò on cal posar el peuet! A veure si tens sort!!!
Bon viatge!

maria ha dit...

L'altre dia una persona que conec va agafar un taxi per Barcelona.El taxista saps què va dir?La deixo aqui mateix i no li cobro res que jo vull anar cap a l'aeroport.Un xic d'avarícia,no?

Anònim ha dit...

Justament havia de tornar de Milà dilluns, però es va cancel·lar aquest vol de tornada. AL final, vam arribar ahir pel vespre des del Port de Livorno via mar. Quin caos!