dimarts, 13 d’octubre del 2009

COLORS DELS TAXIS

Avui us foto mes feina a tots, aquests son alguns dels taxis apereguts al altre bloc. N'hi ha de tots els colors i formes.

Als taxistes normalment tenir el cotxe de color groc no els fa molta gracia, es un cante considerable, jo quan anava de festa tothom sabia que jo era taxista nomes per el vehicle,mentres jo mai podia adivinar si els demes eren funcionaris, lampistes o Mestres.

Avui en dia tenir el taxi groc no representa tants problemes com antigament. Tu tenies que pintar el taxi per alguna ratlladeta i ja teniem lio per trobar un planxista que sapigues fer el groc que et demanava l'Area metropolitana, ja que no podia ser qualsevol groc, tenia que ser el seu. Avui en dia els colors els treuen molt facilment, amb les noves tecnologies. Potser per aixo a la resta del pais van adoptar el blanc amb una banda amb el color de la ciutat.

Si voleu la meva impresio, dec ser un taxista atipic pero a mi m'encanta el groc i negre. Tambe m'encanta arribar a una ciutat i que un dels trets carecteristics siguin els taxis i el seu color.

Que en penseu?? al costat teniu una enquesta avia'm que voteu.

PD seguiu enviant fotos de taxis, hi han molts que encara no han sortit dels que heu enviat, pero tots aniran sortint.

15 carreres:

Clidice ha dit...

M'agrada el color dels nostres taxis, el que seria perfecte és que el vehicle fos d'un model homologat, com els taxis de Londres, que són molt còmodes i no com aquí que, a vegades, entres al taxi i t'enfonses. Ah! i que s'hi prohibís la COPE no estaria de més :P

ddriver ha dit...

Clidice
Si clar, aleshores la baixada de bandera valdria com a Londres, el cotxe aquell costa 6 millions de pts, a mes s'acabaria el bloc, ja no podria parlar amb els clients

Ferran Porta ha dit...

Buf, a mi no m'agrada gens, el color dels taxis de Barcelona; gens ni mica. Em remet a la Barcelona dels 70, a una Barcelona caduca...

Voto per un canvi de colors, preferentment un llis i que no sigui blanc!

Jordi ha dit...

Totalment d'acord! M'agraden els taxis diferents i els autobusos que donen un altre toc a la ciutat i s'acaben convertint en un reclam turístic més!

Assumpta ha dit...

Ostres, Ddriver, tornaré a veure el vídeo perquè sé segur que m'agradarà però ara marxo pitant que faig tard...

Això sí... he votat :-)) Groc i negre!! Evidentment :-)))

Assumpta ha dit...

Ferraaaaaaan? No t'agraden els taxis de Barcelona? ui!! jo m'emociono quan en veig un!! Són els més macos del món!

marxo, marxo

Ferran Porta ha dit...

Ai, no, Assumpta, em fan molta mandraaaa!

ddriver ha dit...

Ferran
Un llis no blanc??? beig??jejejemolt germanic, el groc i negre tambe et pot remetre a la Barcelona del 34
Jordi
A mi em fascina arribar a una ciutat i mirar com son els taxis
Assumpta
Avi'm si t agrada
Ferran
Mandrosss

Nits ha dit...

Està bé tenir els taxis amb uns colors propis. Jo penso que tu l'hauries de poder dur blau-grana, t'haurien de deixar fer aquesta excepció :P
Però vaja, els colors grocs i negre m'agraden. potser soc molt tradiccional, pero m'agrada que es mantinguin aquests colors.

Xavi ha dit...

A mi també m'agraden en groc i negre. És una combinació de colors que queda molt bé (les locomotores de mercaderies de Renfe també anaven/van de groc i negre).

A més, amb aquests colors és molt més fàcil distingir-los dels cotxes normals. A les ciutats on van de blanc costa més.

Ferran Porta ha dit...

Jooooolín, ja veig que sóc l'únic pringat que votaria amb ulls clucs per un canvi de color "taxil". Bueeeeno, vosaltres guanyeu: ens quedem groc-i-negres.




Sosos!!

Unknown ha dit...

Si jo fos taxista potser em faria la punyeta (per no dir de la calor d'un cotxe negre) però és 100% autèntic i m'agrada.

Coi una cosa clàssica de Barcelona que queda no me la toqueu! No doneu idees per a un taxi sostenibla i multiacolorit!

P.S. hi posaria un nino d'aquests de l'enllaç a dins, que fa conjunt, i que també m'havia suggerit alguna idea per a un logo sobre el tema informàtic + barcelona ^^

http://www.linux.gr/logos/penguins_high-quality_pngs/tux.bigger.png

Sílvia ha dit...

Hola!
és una mostra d´identitat de Barcelona. Està bé.
salutacions
sílvia

ddriver ha dit...

Tuti
Gran idea la teva, avui he entrat la instancia al area avia'm que em diuen
Xavi
Aquest es el motiu per els que els van fer pintar aixi quan ho van regular
Ferran
Tranquil, encara que haguessis guanyat haurien continuat sent groc i negre, es bastant inaMOBIBLE L'Area en segons quins temes

ddriver ha dit...

Silvia
Pero blaugranes serien mes xulos eh??