diumenge, 26 de juliol del 2009

FROM CHICAGO

Aquest estiu al taxi si a algú es troba a faltar son els anglesos. La canterella aquella de "Keep the change man", costa d’escoltar, tant be que sonava i ho sueltos que anaven els anglesos. Pero clar,el desplome de la lliura, els ha fet viatjar a altres indrets com Croacia o Turquia.
Aquest any els que han agafat la davantera son els Francesos,la crisis també els fa viatjar a destins mes propers i estan descobrint el pais vei, Catalunya, que no acaba a Roses.
Aquets mai deixen propina, mai. Ells surten del seu país pensant que aqui tots som lladres i com ja els intentarem robar no cal propina. A mes es creuen que coneixen millor la ciutat que tu i dubten a cada gir que fas.
Pero entre tant de guiri de “todoxino” de tant en tant apareix un Sr. Guiri de veritat,un yanki.
L’any passat venien molts americans del sud, de Texas, de Califòrnia... Aquest any venen els del nord i costa Est,no voldria pensar pas que es per el record que vaig deixar al estar allà.
L’altre nit puja un d’aquest
- mi no spanish,
Primera gran frase al pujar al taxi
- Me either
- Okeyyyyy give me five
Com l’accent no el poden amagar,la meva primera pregunta
- D’on vens amb aquest accent?
- From Chicago. Has estat?? Ja ja ja –esperant que l’hi digui que no-
- Doncs clar que he estat
L’hi vaig explicar m,es o menys tot el que havia vist de Chicago i va comprobar que era cert,aleshores em va parlar de que volen organitzar uns jocs olimpics
- que m’has d’explicar,jo vaig signar com a membre de la vostra candidatura al hall de la sears tower
- really
- Aleshores els hi vaig explicar el perque volia que Chicago guanyés la candidatura olímpica. El perque no volia que la guanyes Madrid i les diferencies entre Espanya i Catalunya, a mes d’una mica d’historia
Resultat final 27 euros de propina!!!!!! per una carrera de 5.25E . Ara que tornint els anglesos havíem si ho superen.

15 carreres:

sargantana ha dit...

quines estrategies noi!!

a mi em sap greu...pero com a client el turiste frances em mata!!
potser perque es el que tinc mes aprop...pero...em mata
ara s'ens omple d'ells venen i omplem el diposit de benzina, compren tabac...el red bull i si poden fan turisme sexual..a peu de carretera, que tambe els hi va be.

osigui que si pasen de roses..jejejje que fasin...que fasin i si van en taxi milloor encara.oi??

bon diumentge! ;)

PS ha dit...

Hola Driver, la Sargantana em va portar fins al teu blog el dia que vaig escriure un post sobre els taxis a Barcelona.
El teu em diverteix molt i m´encantaria trobar-te la pròxima vegada que baixi a Barcelona.
Ja se el que et diré..."mi no spanish".I ens entendrem de seguida.
Això de la propina tan generosa ho veig més negre...i això que no sóc francesa,però la palla va cara noi!
A reveure!

Salvador Macip ha dit...

Perquè després diguin que no surt a compte viatjar!!

Ferran Porta ha dit...

Haha!! Osti, tu sí que tens vista pel negoci, nen!! :)

PS: Jo també he explicat, al blog, perquè dono suport a Chicago... o a qualsevol que no sigui Madrid.

Clidice ha dit...

ja ho saps doncs, has de posar un cartellet de "reservat el dret d'admissió" i cada guiri amb el passaport a la boca! :D

peperines ha dit...

Sargantana
M'els feia asexsuats els francesos
pais secret
Benvinguda dalt d'aquet taxi,la palla no se a quin preu va, a vegades un viatge a gust val mes que un a disgust amb bona propina
SM
Si ja he amortitzat algun dels sopars veus
Ferran
No ho faig per treure la propina,em ve de gust parlar amb ells,em van sembla bona gent,tot i que com a pais no ho siguin,com a individuos son fantastics. Seran uns grans jocs si ho fan alla,i la propera toca a America,no pot ser Europa dos cops seguits
Clidice
Els Inmigrants tambe??? bien bien!!

Roger ha dit...

Uoooooooooooooooo!

No si jo ja ho dic: ser independentista surt molt a compte!!

miLLoringlix ha dit...

No fa gaire vaig llegir a una pàgina que van fer una macro-enquesta mundial a molts hotels i van determinar que els "pitjors" turistes eren els francesos.
Els resultats deien que eren arrogants, no donaven mai propina i eren mal educats.

ddriver ha dit...

Roger
Si que les te i mes conbinades amb parlar angles
miLLoringlix
Doncs encerta de ple aquesta enquesta, a part de no voler parlar angles ni Català

Sílvia ha dit...

Hola ddriver!
quina propina més maca...je,je
salutacions
sílvia

Noa ha dit...

Amb aquesta propina pots convida aun cafè!

Lula ha dit...

Si és que t'ho havies guanyat!!
Haver-los donat el telèfon, per si necessitaven més carreres, jopeta!


Molts besotes

maria ha dit...

És que tens tan bon gust...i els de fora ho veuen d'un tros lluny.Ets boníssim!

Jordi ha dit...

Ostres, 27 euros de propina per explicar-li les diferències!! La propera, també podries explicar-los la història de Gifré el Pelós i la biografia del Jordi Pujol!! Potser encara suma més!! jejeje

Xitus ha dit...

òstia!!

a part dels 27 euros que et vas endur, que això és una recompensa per la teva tasca feta pel país, em quedo amb el somriure als llavis a mesura que t'anava llegint. Els teus posts sempre són motiu de curiositat i riure a partir de les anècdotes...Me either!!!! Boníssima resposta :) També el seu to indi: "mi no spanish" xD

Ja has vist el nou equipatge dels toffees?Ah! I el dia 2 què, que perdin els dos??? (Espanyol-Liverpool).