dimecres, 22 de juliol del 2009

EL GERMA D'UN FAMOS

Ahir el vespre al meu taxi va pujar aquet home,un jugador de futbol gens conegut. Els seus merits futbolisitics son escasos,pero a mi em sonava i me'l mirava.
Anavem xerrant tot el viatge la mar de be i d'educat i al final ell em pregunta
-me conoces? me conoces?
-No ho se noi,no estic pas segur
- Soy David Eto'o el hermano de Sammuel Eto'o
Vaig intentar treure algo clar del fitxatge per l'Inter pero de futbol no volia xerrar,la resposta sempre era
-son cosas del futbol
al final l'hi vaig treure la frase
-Eto'o ha de mirar de ser mes feliç sense el Barça i el Barça mes feliç sense Eto'o,aixo es el que compte

10 carreres:

òscar ha dit...

coi a veure si la felicitat recíproca es confirma perque, a hores d'ara, sembla que més que desitjar-se felicitat el que fan es desitjar fer-se la punyeta.

Toni En Blanc ha dit...

Jajaja, que coses, fer-li una carrera al germà d'Eto'o... :D

maria ha dit...

Te'n adones que la teva vida està plena d'emoció?^-^

Anònim ha dit...

ONDIA ETS TOT UN FILOSOF¡.
JO NO SABIA NI QUE EL POLVORA ETO,TINGUES UN GERMA....QUINA INCULTURA.
JUGANT AMB BCN.

sargantana ha dit...

que diver no??
jajaj he dit diver no driver...

deixa...deixa...coses que em pasen al mati.
apa, siau

Jordi ha dit...

Caram, ja comences a ser un taxista de VIPs!! Bona frase l'última, i espero que ho assimili ben assimilat, l'Eto'o!

Sílvia ha dit...

Hola ddriver!
Els Eto´o són 8 germans i aquest crec que és en David, que estava al Reus.
Ibrahimovic tindrà germans? això s´ha d´investigar...
salutacions
sílvia

Lula ha dit...

Bé, avui ja has conegut el desenllaç oi?

Tot funciona fins que s'acaba, i tot acaba tard o d'hora. I val més deixar les coses abans que arribi aquell moment en que ja ningú suporta ningú.


Besooootes

Assumpta ha dit...

Eeeeeeeei!! Ddriver!! El teniem jugant al Reus :-))

Recordo quan el van fitxar que jo anava fent la broma de dir

"Eto'o ha fitxat pel Reus!!" i era veritat, clar... peròooo :-))

Xitus ha dit...

Osti!! Quina casualitat :) La frase és certament innovadora i elaborada dins la monotonia i escassa creativitat dels tòpics futbolístics "partido a partido", "no hay rival pequeño", etc.