dijous, 26 de febrer del 2009

VIATGE A LIÓ

Dilluns de matinada amb el cotxe ben guarnit i 24 birres de llauna varem agafar el cotxe i cap a Lió,a animar al nostra equip.
Bon tiberi nomes arrivar...Visita turistica a la ciutat

Aturada espècial en alguns monuments

I per fi retrovament amb amics que venien mes tard

Despres retrobament amb la gent que anem sempre a tots els desplaçaments,moltes salutacions de gent que no se ni qui collons son.....

I apa tots cantant l'himne de Catalunya cap al metro


Per fi arribem al estadi aquell,que vaja castanya de camp!! I cap dins. Alla per megafonia provocacions cap a nosaltres com crits de puta Barça i puta Catalunya i reaccio rapidissima de la nostra artilleria.Al partit ens vam quedar sense veu animant,tots just avui comença un a tindre una mica de veu.
Al sortir com sempre ens van tindre mitja horeta tancats al camp. Mes tard ens van deixar tancats a les escales del estadi fins que els mossos de Lió els hi va donar la gana d'obrir la porta.

Tornant del camp,unes francesetes que anaven de carnaval ens van apuntar a la festa i al final sense dormir encara,cap a BCN.
Un tute,i dels grossos. A mi em fa mal tot,no tinc veu i tinc mes alcohol que sang dins el meu cos. Pero si dema juguessim un altre cop i tornaria anar. Amb els anys he apres que el que em posa mes d'anar a veure un partit de futbol es que aquet sigui a camp contrari,esta en front de 30 mil o 70 mil persones cridant en contra teu es una passada i si el teu equip es superior encara mes,els pots xulejar com vols. Com ahir deurien fer uns senyors de Liverpool a la capital del reino. La decima la tenen Ben Alluny.
PD;Al altre bloc ja explicarem be el viatge quan tinguem ttes les fotos i videos

11 carreres:

Carquinyol ha dit...

Si que deus estar cansat si, jo només de llir-te ja ho estic !!

Carles TV ha dit...

Se'm fot la pell de gallina només de veure el vídeo i les fotos....aquestes sensacions que descrius també les he viscut i són brutals....no hi ha res comparable...ho anyoro! Liverpool, Liverpool oe oe oe oe!!!

Ferran Porta ha dit...

Vosaltres sí que sou uns ambaixadors de Catalunya al món!!

PS: Liverpooooooool!!!

Mikel ha dit...

jajajajaj molt molt bon lo de ben alluny!!!

Jordi ha dit...

Gran!! Molt gran!! Dos apunts: m'ha agradat els fanals del fons del "monument" i se m'ha posat la pell de gallina amb els Segadors!! Sí, senyor!!

El Madrid ho té difícil, molt, però no descartis res. Això ho he après amb el temps.

Un Crit Valent! ha dit...

Benvinguts i amb un bon resultat. De les altres entrades que comentes, només dir-te que que club i reconegut per ells, en trincaven "nomes" 420, mes les que van sobrar de les destinades a socis, que eren mes de 100. Per tant tenien unes 600. "Déu-n´hi do, no?"

Assumpta ha dit...

Ostreeeeeees!!! cantant Els Segadors al metro!! quina passada!!! GENIAL, GENIAL!!!

:-)))

Rita ha dit...

Com t'ho has passat, nano!!!

Confesso que, encara que el futbol no em diu res, vaig mirar la 2a part del partit... ;-)

Això dels segadors... emocionant!
Petons, guapu!

Sílvia ha dit...

Hola ddriver!
Barça i noies, je,je...
Toca descansar!
salutacions
sílvia

Joana ha dit...

Cuida't! Una mica de suc de llimona amb aigua calenta i una cullerada de mel fa miracles per la veu!

ddriver ha dit...

Carquinyol
Ben petats estem
Carles tv
you'll never walk alone
Ferran
evident,no sera tot alcohol
Mikel
si si Ben Alluny,gol al mateix minut que a la final de copa d'europa qu van jugar junts aquets
Jordi
a aquell monumet ens hi vam quedar una estona,el curios es que despres tothom s'hi va tirar a fer fotos del mateix monument
Un crit valent
mes del mateix,pero els resultats ho tapen tot i ja veurem quina ens fan a Roma
Assumpta
tambe cantavem perico que canta,cuchillo a la garganta!!
Rita
aixi m'agrada,tot el pasi pendent
silvia
si ara a recuperarse
Joana
no cal amb tabak tambe es recupera la veu