divendres, 6 de febrer del 2009

LA MEVA DONA DE FEINES

Lamentablement la meva dona de feines esta de vacances per el que se’m ha girat molta feina a casa,per mi,que tot s’embruta mes ràpid ara que no hi es. Per tant el dia de festa un,va una mica de cul posant el pis al dia.

Ara be(que vol dir moro),si el divo-guru blaugrana Guardiola diu que em d’anar a missa,s’ha de deixar tot i cap a missa. Diu que fa falta que hi anem,que es un partit molt difícil,que el Mallorca ens pot complicar la vida de tal manera que podem arribar a un estat de dubtes existencials...ostres!!Puntada a l escombra i cap el camp.

Mentrestant no comença el partit,jo a la meva cadira repassant el que em falta per fer a casa,que si la assecadora...que fer la llista de la compra de dema,recollir allò..planxar buuuf feina feina i mes feina.

Sona l’himne i “black out” a la meva ment i comencem a pensar nomes en el partit.

Quan un veu l’alineació,ganes d’aixecar-se i marxar cap a casa a planxar roba..

Un altre cop el bacallà de titular,en Hleb i el Pintonomeneterodenaa.

Avia’m!! A mi per que em foten la por al cos??? Tant perillosos no seran aquets del Mallorca quan alineem aquestes toies,perquè em fan deixar la planxa per estar allà passant fred??

Tot per tindre al vestidor content,i al soci??? Quant el tindrem content?? Perquè m’ho veig vindre,guanyarem la copa d’Europa i ens diran res d’eufòria,que ara be la pretemporada i tenim un partit molt difícil contra el Dundee United.

Ostres,eren semifinals de la copa del Rei,a un pas de la final. Que menys que entrar a la final amb una golejada??? Diumenge hi ha partit,lu-se,però es contra el Sporting,que juguin les patates el diumenge però entrar a una final amb un bon cop d’autoritat es com sortir a jugar la final amb un 2-0 a favor.

A mes,vull veure la final aquesta a Valencia,fa anys que no viatjo a una final de copa del Borbó. I aquesta serà especial...30000 cules a un costat,30000 bascos a l’altre...sortirà el rei i posaran la musica aquella,que sempre l’hi posant de fons i serà una passada,60000 tios xiulant i cremant fotos del Borbó,els titulars de la premsa de les Espanyes del endemà..seran per enarcar-los.

Com a Lió em faci això,em cagaré en tot

6 carreres:

Ferran Porta ha dit...

Molaria veure-ho en directe: el Borbó trempant amb aquella música i 60.000 feres fotent-li butifarres a tort i a dret. Quina imatge més bonica!! :)

Sílvia ha dit...

Hola!
jo també esperava més "titulars" d´inici.
Menys mal que vam guanyar...
salutacions
sílvia

assumpta ha dit...

Ufff! però al final (que fins aquí és el que compte), es va guanyar !
Osti, seria massa assistir (o si més no veure), aquesta entrada "triomfal" ... a veure com ho "resoldrien" els mitjans de comunicació ...
Bon cap de setmana, si es que et queda temps desprès de tota la feinada !

Assumpta ha dit...

Aquella música que la lletra es "na na na na na nan nana nanana" jejeje

Barça-Sporting 4-0 :-))

Jordi ha dit...

Ddriver, si arribo a saber que vas a Lió m'hi apunto!! Amb un company de feina soci, ens vam despertar tard (el dia següent de que s'acabés el repartiment) i no en vam poder aconseguir. Sñiff, sñiff... Ara estem ja pensant en la següent ronda!

Això del Profeta Pep, ell diu que ho fa per la salut del vestidor. I si ho diu, ja saps que va a missa. A mi també m'hagués agradat una golejada, però, que hi farem. Guardem els gols per la final. Tinc por que a la final, si passem, en faci alguna de grossa i munti una alineació titular tipus Mallorca. Però bé, si ho fa el Profeta...

M'encantaria una final Catalano-Vasca!! Em sembla que tancarien les portes del camp, entraria l'Aguirre a cop d'escopeta i d'allà no sortiria ningú viu. JO també vull anar-hi. La meva última final de Copa va ser la de Madrid contra el Betis i sonant l'himne del Barça al camp de l'etern rival. M'està caient ja la llagrimeta...

Lula ha dit...

Eiiii Ddriver.... tranqui home, tot sortirà bé.

Besoootes