divendres, 25 de maig del 2007

EL PRIMER POST DESDE AQUESTA PARADA

Anem a fer el primer post desde aquesta nova parada,habiam que surt.


Aquets dies els blocs de politics,partits...son els que mes produeixen,estan foten l ultim esforç per acabar la campanya,d aqui uns dies cesaran les seves grans capacitat per produir post i es posaran a "pencar"per el be del poble.


Ja no vindran a casa per saludarnos,no agafaran mes nens al mercat(sort perque n hi ha cada un agafant nens..que fan patir) ja no pensaran mes amb nosaltres,ni s enrecordaran de la cara que posavem quan els hi vam obrir la porta...ja nomes pensaran amb la butxaca,no la nostra la seva,es clar.


Aquesta eleccions no he fet cap post dedicat a ells.La veritat es que tant s em en refot el que pasi a les municipals.


Jo aqui al poble nomes dormo i prou,no em fan falta.


Al poble he tornat despres de casi 20 anys fora i esta igual,han crescut moltes cases pero la resta es igual.Els mateixos sotracs,les mateixes inconveniencies,tot segueix igual,mes vell pero igual.


Dia a dia he anat rebent els panfletoss que envien tots.


El primer en arribar va ser el d un antic mestre meu de quan era petit petit.Es presenta per Icv.


Despres vaig rebre el video(dvd)dels de la productora de video(CiU)evidentment va anar de cap a la basura(gracies per la funda em servira per posar algun dvd que tinc sense funda.Despres es van despertar alhora els ecspanyols PSC i PP.A la paparera tambe i l ultim que pensava que no s habien enterat que habia tornat al poble els de ERC.Aquet es l unic que he guardat i els votare com sempre pero tant s em refot com acabi el tema aqui.


Abans de marxar del poble fa 20anys,vaig estar a les llistes de Estat Catala i no vam fer res,no teniem maquinaria propagandista nomes el porta a porta i la cara que fotia la gent al veurens era per veurela.


Despres tambe haureu notat que no he fet cap post dedicat a la final de la Champions!!Com pot ser un futbolero com jo.

Aqui teniu la proba del perque no he parlat de la final.

Aquestes son les bufandes que tinc penjades darrera l ordinador.

La primera la dels Boixos Nois.

La segona la de la seleccio d Holanda

Despres la del inter de Mila

Despres la del Levsky de Sofia(cambiada a un Bulgar devant del hotel del Barça a Sofia)

Despres la conmemorativa del partit Levsky-Barça(em va fer gracia per estar escrit el nom del Barça en cirili)

Despres la conmemorativa del mundialet del Japo(regal del Isidro quan hi va ser)

I la ultima la del Everton(el meu club a Angleterra).

Per tant sent del Inter i Everton evidentment tant s em fotia la final.Jugaven els dos rivals dels meus equips,hauria volgut que els dos perdesin pero na va poder ser.

Si m hagues de decantar per Milan o Liverpool suposso que Liverpool,aquets em van fer plorar a Anfield,ens vam agermanar una miqueta pero l Everton es el seu rival i el meu equip,aquell dia va ser complicat sentimentalment parlant.

Per aixo no hi ha res de la final,el Milan tambe te algo bo en els meus records com el 5-0 al Madriz pero desgraciadament ho van espatllar quan vaig anar a Atenes al 94.






Aquet es el Bulgar amb el que vaig cambiar la bufanda,el pallo es veu que duia hores a la porta del hotel del Barça esperant que en Ronaldinho l hi signes la bufanda i com no hi habia manera em va dir si volia que l hi cambies.
El Bulgar es el de la esquerra eh?i l altre ddriver!

11 carreres:

Eva ha dit...

eiii benvingut a blogger!!!

jo no he rebut propaganda de tots els aprtits, de la majoria sí per això....alguns fins i tot m'ha fet engunia rebre'n, com el pp i ciudadanos.... que per cert han anat directament a la bassa... jo encara no sé pas a qui votar, demà reflexionaré que per algo està la jornada de reflexió!

Unknown ha dit...

Quin blog més xulo... un abraçada i continua conduint el taxi!

Anònim ha dit...

Ostres, quant de sentiment futbolístic! xD

ddriver ha dit...

tinc el cor molt gran

Anònim ha dit...

Ala!!! has canviat de paradeta...
Espera'm que vull pujar al taxi
TAXIIIIIIIIIIIIII
uffff, gràcies!!! :)
M'agrada aquest taxi, l'haurè d'agafar més sovint...

Jo Mateixa ha dit...

Evidentment que seguiré pujant al teu taxi, molt culu, molt xulu!!!!!

Que et vagi molt be la nova caseta de Blogger, ja veuràs com no te res a veure amb Blocat :-)

Anònim ha dit...

Men alegro molt DDriver que et vagi bé la nova parada, com dius. Jo també estic content del canvi.
Jo, a les munipals "pasaré" de les eleccions, per primera vegada.
Per cert, com que tu estàs posat molt en el tema, un dia esplicam perque els boixos nois es deien "boixos". Si?
Vinga, escalfa el diesel i endavant!

Adagio ha dit...

quina diversistat de bufandes xungues! xD mola

ddriver ha dit...

Gracies a tots.
Franciscu-els boixos nois va ser un error linguistic dels molts que es feien al principi dels 80.
L idea era bojos,ja que el boix es un arbre

ddriver ha dit...

Adagio com que bufandes xungues?No fotis!!!
Podria anar amb cavall guanyador com tothom i tindre la del Madriz,la del Imperi,la de juve o milano(coneguts com lladres)i la del Liverpool.

Anònim ha dit...

[url=http://tinyurl.com/y9qxher][img]http://i069.radikal.ru/1001/35/75e72b218708.jpg[/img][/url]



Related keywords:
what does Tramadol look like
buy Tramadol cod overnight
Tramadol pill
Tramadol order with cod delivery
Tramadol online without presciption
cheap Tramadol overnight saturday delivery
Tramadol from mexico bring back
Tramadol cod 180ct
[url=http://www.zazzle.com/AlexanderBlack]buy cheap generic Tramadol online without prescription [/url]
[url=http://seobraincenter.ru]http://seobraincenter.ru[/url]
buy deine nachricht online site Tramadol
vets dogs Tramadol
Tramadol overnight delivery no prescription
buy Tramadol cheap overnight
buy Tramadol cheap
buy generic Tramadol buy cheap online uk Tramadol
mexican Tramadol