dimarts, 20 d’octubre del 2009

EN TOBY


Des de fa uns dies tinc un amiguet nou i segur que millor que molts que tinc. Es diu Toby.

L’altre dia truquen a l’emissora per recollir una parella i el seu gos a una peluqueria canina. Vaig cap allà i el gos al pujar em saluda, molt jove el gos i amb ganes de jugar pero es va comportar bastant be dins el taxi.

Al cap d’uns dies, tornen a trucar, pero aquest cop des de casa seva i em tocava a mi el viatge, venien amb en Toby un altre cop. Aquest cop era per anar al McDonalds. El gos igual em saluda i volia jugar una mica amb mi pero normal, es va portar be.

Desprès de comprar al Mcdonalds, em pregunten si podem parar un moment perquè en Toby estiri les cames a uns jardins que hi havia. Parem, es mengen les hamburgueses i es veu que hi havia dos que eren per en Toby, dos Big Mac per el gos. Ell supercontent les va devorar. Al tornar no parava de voler jugar amb mi el gos...

Desprès els he portat varis cops mes i la veritat es que el gos des de aquell dia esta mes per mi que per ells, no para de fer-me festes i vol passar davant per estar amb mi... una canya el gos.

I al final hem arribat a la conclusió que a mi em relaciona amb qui el porta al McDonalds i pèr aixo es tant amic meu, em veu i ja es una festa el viatge.

12 carreres:

Clidice ha dit...

caram! un gos que el duen en taxi al mcdonald's no sé si pensar que el tracten molt bé ... o molt malament ;)

Xitus ha dit...

Els experiments de Pavlov portats i adaptats al 2009 jajajaja

Assumpta ha dit...

Ostres, Ddriver, m'ha encantat el post!! :-))

És molt, molt tendre... clar, per en Toby tu ets aquella persona tan bona, tan bona que sempre el porta a menjar allò que li agrada tant!! :-))

Rita ha dit...

És que et fas estimar, nanu!
Petons!

Asimetrich ha dit...

Què bo. Si és que són molt agraïts, ja veus un passeig en taxi i un parell d'hamburgueses i au, més feliç que un all. Ni play stations, ni port aventura ni res de tot això hihihi :-O

aniol ha dit...

Què bo. :D Ja pensava jo que t'havies comprat un gos... Però no, has guanyat un amic gos. xD

maria ha dit...

Jo també em pensava que t'havies comprat un gosset.^-^
Només veient-te uns pocs dies, ja t'ha sabut valorar.Ja saps què vol dir, no?

Anònim ha dit...

Jo pensava que coses com agafar un taxi per portar el gos a menjar big macs al parc només passaven a les pelis de woody allen.
El meu gos també sembla que s'estimi més al meu germà perquè és el que el te cotxe i de vegades ens porta d'excursió que no pas a mi que el cuido cada dia. Els gossos tenen molt poc tacte.

nur ha dit...

Caram, no deien que el gos és el millor amic de l'home? Aquest és una mica interessat: val que tu ets simpàtic, però, efectivament, t'associa a Mcburgers i cokes light i no pas a una persona humana, pel que dius :P

nur ha dit...

Per cert, a mi també m'agradaria tenir un gosset i dur-lo al McDonalds en taxi... ni t'ho explico. Quanta pijería hi ha a aquest poble, eh? :P

Nits ha dit...

Ostres,la gent va molt sobradada, no? donant hamburgueses als gossos i duent-los a passajar amb el taxi.
Clar li deus caure la mar de bé, si cada vegada que et veurà pensarà que té excursió a la platja i mc donals.

Però ddriver tu també podries adoptar un gosset, ja veuries que distret estaries, jiji :P et portaria molta feina, però són tant carinyosos que amb una mirada seva o veure'ls que contents estan al veure't, doncs això ho val tot.
Ja saps :)

Met ha dit...

Ets el seu portador de bones notícies.