dilluns, 6 de juliol del 2009

PRENYADA I AL CARRER

L’altre nit m’aturen a un carrer de la part alta de la ciutat

- arrancaaaa!!!

- Ja vaig,a on??

- Arrancaaaaa!! M’acabo de discutir amb la meva mare i m’ha fet fora de casa

- Pero tindràs on anar oi? (veient que era una noia d’uns 45 anyets)

- Doncs no,ara trucaré al meu ex-noviu que vaig a viure allà amb ell i la seva parella

- Gran decisió,segur que els hi fa molta il·lusió

- Doncs que s’aguanti,ell es el pare de la criatura

- Tomaaa!!

- I per això m’ha fet fora de casa la meva mare als meus 45 anys embarassada d’un marica.

- No cal que parlis així d’ell

- Si si,em va deixar per un altre home i clar,jo ara prenyada on vaig? Doncs allà amb ells

- Buuuf

- En aquesta vida he tingut tres novius i en cap dels dos primers vaig anar al llit per la educació del opus que una ha rebut .i amb un que em decideixo perque ja tinc una edat..vaaa i em quedo prenyada i apa quan estic prenyada em diu que es gay

- Home,sempre els hi pots fer de mare de lloguer,el problema es veure si t’hi volen allà

- De moment amb ho que portem de viatge no m’ha agafat el telèfon el marica aquet

Per fi va acabar el viatge,sense que aquell home agafes el telèfon,no se que haurà fet pero mala peça al taler. Ara que potser l’home aquell va agafar l’única sortida que tenia a ma,perque aguantar a aquesta tela!!. No va callar en tot el viatge,va parlar de mil coses sense parar,des de que l’anaven a desheretar fins a tràfic d’armes

12 carreres:

Lula ha dit...

Prou distret que vas estar noi!

Lula ha dit...

Uixxx
Besoootes (que m'oblido de tot jopeta!)

Carquinyol ha dit...

nen... vaja coses que veus... i no vegis com està el món!! Això sí, aquesta anècdota és digne de pel·lícula d'Almodovar !!

Clidice ha dit...

és que l'educació de l'opus pot fer estralls nen! ^^

Ramon ha dit...

Vaia tela, sort que deus voltar amb l'aire condicionat a tope, perquè aquestes històries, calor, trànsit i presses... no es podrien aguantar...

Sílvia ha dit...

Hola Ddriver!
quina paciència ;)
Petonets.
sílvia

maria ha dit...

Ja en vius ja, d'aventures...jejeje^-^

La Loren ha dit...

Hola amigo, que placer, volver a encontrarte. No voy a estar por un mes me voy a la costa, pero luego te cuento. Muchos saludos, con todo cariño.

aniol ha dit...

Ui, una de l'Opus parlant del tràfic d'armes... Això sí que fa por. :S

Dessmond ha dit...

Tràfic d'armes? Amb aquesta t'hi havies d'haver fet més amic! Els traficants són els únics que no coniexen les crisi!

USD ha dit...

ja he penjat la teva porta al meu blog, gràcies

assumpta ha dit...

(Em)prenyada i al carrer... i a més de l'opus. Déu meu!