dissabte, 6 de novembre del 2010

Any sabatic, de moment.

Temporalment em podreu trobar a

http://viatgesensefutbol.blogspot.com/

Mentres aclareixo que faig amb la meva vida professional. Els plans que tenia estan aparcats degut als molts canvis en la meva vida privada, tots per a millor.

I no se pas que faré, de moment continuo amb l’any sabàtic.

9 carreres:

bacus ha dit...

ves per on a mi encara em queda 1 any sencer pq el ministeri de treball em torni part del robat cada dia 10.

el millor seria que t'ho paguessin de cop i buscar curro la opicó que et deixen és rescar-te els ous o que els rasquin i buscar vies d'ingrés en B com arreglar persianes o pcs.

salut i peles.

ddriver ha dit...

bacus mes del mateix jo

Clidice ha dit...

ei! encantada de llegir-te, ni que sigui breument, però amb més optimisme :) Una abraçada!

ddriver ha dit...

igualment Clidice!

sargantana ha dit...

la punyetera enveja no hem deixa dir res....jajajajajjaj
jo tambe en vull un!!!
molts petons, maco

maria ha dit...

Aquests canvis pinten bé,no?
Busca,busca ja ho veuràs...

Sílvia ha dit...

Hola Ddriver
Canvis personals, mmm... et noto una mica enamorat, oi?
petonets (amb permís de...)

zel ha dit...

Jo el necessitaria, la veritat, això si el pogués fer cobrant...snifff


Sort!
Paraula de pas: gratione

nur ha dit...

Que bé, ddriver :) Quina il·lusió fa llegir postos així! Enhorabona :)