diumenge, 11 de juliol del 2010

INDEPENDENCIA

13 carreres:

Anònim ha dit...

Pell de gallina en recordar totes aquestes imatges! Un dia que passarà a la història del nostre país!

Jordi Casanovas ha dit...

Ahir et vam reconèixer. Salutacions!

Clidice ha dit...

i quina meravella poder dir: jo també hi vaig ser! a veure quan podem anar a la celebració de la NOSTRA constitució :)

Rita ha dit...

Jo tampoc et vaig veure... :-(

Marc ha dit...

Ahir va ser històric!! llàstima que realment el poble no decideix. Bé que et vagi molt bé per Escòcia

maria ha dit...

Som afortunats de viure-ho!Estem a prop,molt a prop...Te'n vas?

Albert ha dit...

Grans imatges i gran èxit el de la manifestació.
Molt bona la frase sobre el gol de Puyol.
Adéu!

ddriver ha dit...

Albert B. i R.
Dependra del us que en facin els politics

Jordi Casanova
Increible, tenir aquest ull, un paler motl gran!

Clidice
aviat aviat

Rita
m'hauria fet ilusio veure't

Marc
Es el que deia, que ara depen del us que en facin els politics

Maria
si, cada cop mes a prop

albert
de pena ho dels jugadors heretges que tenim al club, perque treuen estalades quan guanyem alguna cosa i alla no es va veure cap?

zel ha dit...

Que maques les fotos...molt suggerents i sí, pell de gallina!

zel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Assumpta ha dit...

Boníssim reportatge!! :-)) Ei, hi érem molts blogaires! :-)

La pancarta de "PUYOL, et vas equivocar de porteria" és boníssima :-DD

Ferran Porta ha dit...

Alguns no hi érem, però hi hauriem sigut. In-inde-independència!

Anònim ha dit...

Creo que zapatero estuvo leyendo a Joyce ese día..