divendres, 21 de maig del 2010

iaiones


Em sembla que faré un grup de facebook nou. Serà sobre una espècie nova per a mi. A la nit no hi ha d’aquesta espècie.

El grup es dirà “ senyores que van contant monedes mentres el taxímetre va pujant

Clar, ara la meva clientela ha canviat bastant al estar de dia, s’han acabat pràcticament les xurrys, les que em parlaven de tu, i totes les que hi havia a la nit.

Ara les principals clientes, sobretot a partir de que comencen els anàlisis als hospitals son les entranyables iaiones.

Dins d’aquesta espècie hi ha una subspècie que em posa dels nervis. Son unes iaiones que ja pugen amb el moneder a la ma.

A la que el taxímetre es posa en marxa, elles aboquen les monedes del moneder sobre una ma.

Passen 2 euros al altre ma (baixada de bandera) i a mesura que van queien els cèntims al taxímetre, elles van passen monedes a la ma que havien posat els dos euros.

Clar, les monedes ens van de conya per el canvi, pero les monedes aquestes tant petitones i sense cap valor ...

Amb ho que arribem a lloc amb un fotiment de monedes a cada ma. I que fan al arribar? Tornen a comptar totes les monedes.

Algunes s’equivoquen i compten les de la ma equivocada amb ho que tenim un problema, no quadre el que ella havia fet.

Aleshores compte les del altre ma i comencen a sortir els números.

Quan et donen el fotiment de monedes, sempre hi ha unes quantes que van per terra, vinga ... mou cadires per buscar les monedes.

Per mi desprès de 50000 bozinazos et dona les monedes de la ma correcte

-si les vol comptar, em sembla que esta just

-no cal senyora, que no porta cap bossa de super

-que?

-home tantes monedes i una bossa de super podria sospitar que es ionky pero sens ela bossa esta clar que no m’enganya

9 carreres:

sargantana ha dit...

i que no son maques??
jajajaj

que tinguis un bon dia, nano

Clidice ha dit...

hahahahahaha m'has fet riure de bon matí, gràcies! :)

El més fotut és que aquestes tampoc donen propina :P

sànset i utnoa ha dit...

Com que disposen de tot el temps del món... jo, quan me'n trobo alguna davant meu a la cua del super i veig que començaa burxar pausadament el moneder ja m'esglaio!

Ara, esperem poder-hi arribar i comportar-nos així!

*Sànset*

Jordi ha dit...

Pobres iaiones!! Són tant... nostres!

Anònim ha dit...

Entenc la teva impaciència però les pobres prou feines tenen en veure-s'hi i mantenir-les entre les seves mans. Totes els àvies fan el mateix!

Assumpta ha dit...

Jejeje... ja deu ser ben bé així :-)) clar que, pobretes, amb les pensions que tenen no m'estranya que vagin comptant les monedetes...

Joana ha dit...

Oh! No em diguis que quan hi arribem els taxistes pensaran això de tots nosaltres...
Aixxx
Bon capde!!!!Driver

El veí de dalt ha dit...

I després dieu que no teniu canvi! És que et queixes per tot!

Un Crit Valent! ha dit...

Gràcies!!!!

Creu-me 15.000 són moltes cadires, + bellugar la llista d'espera, + saber quants abonaments hi ha lliure i es posen per vendre entrada a entrada.

Segurament es podran treure uns quants milers d¡abonaments extres. No sé si 10.0000 però molts si.

Quim