dimecres, 3 de febrer del 2010

TORNANT A LA "NORMALITAT"


Per fi la meva jefa torna a treballar i jo torno a una certa normalitat d’horaris. Durant mes d’un mes e estat sol portant el taxi i per voler fer mes del que tenia que fer, he desfet el meu rellotge biològic, tant feia dia, com nit...un desastre.

Ara nous horaris, fins l’estiu em quedo jo de dia i ella de nit¿?

Això del dia es curiós, ningú va a discoteques, ningu va de putes, la gent va a jutjats, ambulatoris, col·legis un altre ciutat dins la mateixa, sembla que acabi d’arribar del pueblo.

A part no reconec molts carrers, de dia son tots iguals. De nit un ja te les seves referències fetes, pero de dia...jo ho veig tot igual

14 carreres:

Clidice ha dit...

ja és ben curiosa la teva apreciació, no se m'havia acudit això :) en tot cas tornes a dur un ritme i això està bé :)

chamb ha dit...

aquest post teu és molt bo.

Nihm Smoboda ha dit...

Haurem de parlar algun dia perquè això que has dit m'ha interessat molt. En part perquè jo també treballo de nits i sí que és veritat que quan fas un torn de matins a la mateixa feina sembla una altra dimensió.
Sobre el món de Travis Bickle fa temps que recullo històries, donaria per fer més de dos llibres, cert?
Sobreviu a la ciutat i continua posant bona música al lloro, que a Barcelona cada cop que pujava em trobava sempre amb un paio que posava reguetón.

Joana ha dit...

I a qui hem de trucar si necessitem un taxi de nit ?:)
Apa tu "del pueblo"jajaj

Ferran Porta ha dit...

Fa molt de temps que no feies el taxi de dia?

PS: Bentornat a la llum!

nur ha dit...

Doncs sí, benvingut a la vida de la majoria dels humans: jutjats, ambulatoris, compres, urgències... realment no m'havia mai parat a pensar això, però realment és com una altra vida diferent.

Sempre he pensat a treballar de nit, però des de casa i aleshores els matisos horaris no canvien, clar.

En fi, si et va bé, doncs, enhorabona. I com diu la Joana, jo també et tenia apuntat com a persona de referència si mai tenia una urgència de nit, eh? Bé, ara comptaré amb tu de dia :)

Carquinyol ha dit...

oti nen!! tu de dia ???? però no eres una mena de vàmpir?

maria ha dit...

Com canvien les persones en 24 hores, oi?De dia són una cosa, de nit unes altres...

Met ha dit...

I ara que ja has descobert les dues cares de la ciutat, amb quina et quedes?

existència rudimentària ha dit...

els puterus no van de putes pel matí? xD

Xitus ha dit...

ben curiós...

Aquest dissabte Merseyside derby!!

Juguem a Anfield. Per la 2 o Teledeporte, ara no ho recordo, crec que a les 14:00.

Aprofitarem el baix moment dels reds?

C'mon Everton!!

Anònim ha dit...

Vist el que has escrit, suposo que prefereixes la ciutat de dia, no?

assumpta ha dit...

Tot i ser la mateixa ciutat, és com un món apart. Realment, la nit i el dia mai més ben dit.
Sigui com sigui tornes a la "normalitat" i això és bo.
:)

ddriver ha dit...

Clidice
Si el mes important es tenir un horari fixe
Chamb
Gracies crack!!
Nihm Smoboda
si per dos o tres llibres x lo menys
Joana
sorry pero no puc fer mes, ja hi ha algun que ha trucat i s'ha emportat un "xascu"
Ferran
si pero al 2008 abans d'anar a USA vaig estar un mes de dia
Nur
el mateix que la joana, sorry
carquinyol
si noi i mira les voltes que dona la vida
Maria
la complicitat de la nit ens transforma a tots
met
la nit evidentment
existència rudimentària
deuen anr amb metro
xitus
ni aixi
Albert B. i R.
m'agrada mes la nit pero em sembla que m adaptare rapid
- assumpta -
si duia molt descontrol d'horaris