dimecres, 13 de gener del 2010

PETS DE MONJA

Ahir al vespre vaig menjar Pets de Monja.

Pero no d’aquests

Sinó d’una com aquesta

Va començar a xerrar de les tradicions que s’estan perdent, de la moral que s’esta perdent, de la falta de respecte que hi ha.... es va anar animant ella sola...que si bodes d’homosexuals... que si abortaments...i al final estava tant alterada que es va deixar anar la molt porca..

No se que collons mengen als convents pero tela!!

9 carreres:

assumpta ha dit...

Hahaha!
Ep! que està prohibit de dur materials imflamables dins del taxi!
Ja li vas cobrar suplement?
=)))

Eli ha dit...

OHHHHH!!! FA TEMPS QUE NO EN MENJO!! I FA POC QUE COMENTAVA, QUE JO ELS RECORDAVA DINS DE LA CAIXA VARIADA DE LA CUÉTARA... I aquests Nadals, vaig remenar la caixa sencera i no vaig trobar el coi del pet de monja, que em menjava quan era petita!!!!
Pets, però bons!!!!

Per cert, he decidit anar a New York aquest estiu, a veure si remeno el teu blog de viatges!!!

;-D

ddriver ha dit...

-assumpta-
Haure de posar un arc de seguretat a la porta
Eli
Aquests pets de moja no venien amb les quetara ;)
New York mmmmm gran eleccio. Mira el blog, es va fer aixo per reunir tota l'informacio que nosaltres vam tenir que anar buscant aqui i alla

Clidice ha dit...

ecs! i després se la passen parlant de valor! i l'educació què? ja et planyo nen :(

Joana ha dit...

També n'he menjat però no d'aquests de monja :(

Nits ha dit...

Eiii feia molt que no sentia a parlar dels pets de monja, els comestibles, clar. En menjava de petita.
Els altres no sé què dir-te, és que els dones massa conversa i s'envelen i despres patapummm. jeje

Salutacions :)

Carquinyol ha dit...

o sigui, que has rebut un atac bacteriològic de part de l'església catòlica !!

A mi em sembla perfecte que la monja tingui aquestes idees, és molt lliure de tenir-les. El que ja no em sembla tan bé és que pretengui que els demés vivim segons les seves idees.

Anònim ha dit...

Segur que va ser molt pitjor totes les tonteries que devia dir que el pet en sí.

Met ha dit...

Podires haver-li dit que tenia raó... que les coses d'abans ja no s'aguanten; ni els refranys.
En aquest cas el d'"el client sempre té raó", no serveix per a la monja!