dijous, 7 de maig del 2009

A ROMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

A romaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ho d’ahir va ser molt gran!!
Tant com Kaiserlauten,pero la nostra fe va poder amb un equip de 10 defenses!!
A Londres tenim una delegació de culesviatgers,la seccio mes alcoholica,els cabrons no paraven de trucar,alguns volaven directament desde Madrizzzzz (quina setmana d’enveja) i tots anem a Roma,fa un mes que tenim avio.
Anit tenia que pencar pero estava tant perjudicat que no vaig poder,el meu jefe deu estar content...
Fot 15 anys que no estci a Roma,ja començava a pensar que ho de les monedes a la fontana di Trevi era un timo i noooooooooo a Romaaaaaaaaaaaa

11 carreres:

òscar ha dit...

bonica vila per complertar la trilogia barcelonista.

Rita ha dit...

A ROMA!!!!!!!!!

Em sembla que encara no t'has refet per com et llegeixo... ;-)

Anònim ha dit...

Laporta dimissió, el club s'enfonsaaaa aaaaagh ...


cap rectificació? XD

Carquinyol ha dit...

A aquestes alçades suposo que ja no has de tenir veu oi? Com portes això del llenguatge amb les mans, tu ? :P

Per cert, aprofita per posar-hi una mica de aquaplast al Coliseum...

Sílvia ha dit...

Hola!
Una nova nit màgica :)
Cap a ROMA!!!
salutacions
sílvia

Ferran Porta ha dit...

Quina nit, ddriver, quina nit! Segur que el teu cap t'ho perdona, això de la feina! (ep, a menys que sigui pericu!!)

Anònim ha dit...

ROMA,BRUTA,SOROLLOSSA,CAOTICA,CARA,MENTIDERA,CARCA.....PERO SI EL BARÇA HAN SURT CAMPIO SERA PERFECTA.
JUGANT AMB BCN.

Lula ha dit...

Eiiii company!!
Molt bé.
Jo vaig assabentar-me del resultat pels crits de tot el veinat... per sort estic en una zona força blaugrana de Barna (que hi ha sectors moooolt merenguerus)

Subidón!

Besoootes i gols

Met ha dit...

Londres - Paris -Roma
The Barça Connection.

ddriver ha dit...

oscar
ja veus les 3 principals capitals europeas
Rita
No m he refet no
Anonim
Laporta dimissio sempre!!!
La sort que te es qque no tenia diners per pagar al Mourinho
Carquinyol
La veu esta patint molt aquets dies,tant com el fetxe
Silvia
I les que ens queden
Ferran
el meu cap?? buuff ja passa em sembla
Anonim
A mi em va encantar Roma
Lula
ben escollit el pis doncs

ddriver ha dit...

met
si si les millors capitals,per aixo vam descartar sevilla,Atenes i Berna