dijous, 5 de març del 2009

A LA FINAL DE COPA


Boig per estar a Mestalla

20000 bascos a un costat

20000 Catalans al altre

I en mig el bord del Borbó amb la cançoneta que l’hi posant cada cop que entre a un estadi.

Aguantarà 40000 xiulets???Que diran els diaris de les Espanyes al endemà??

El resultat??? M’és absolutament igual,nomes viure això en tindre prou

17 carreres:

òscar ha dit...

jajaja excelent lectura driver. potser, aquell dia, patirà un sobtat refredat que l'impossibilitarà anar a valència. tot i així, no descarti's que la real federación sols doni 500 entrades a cada equip i la resta les regali a devots monàrquics.

Carquinyol ha dit...

Segur que apareixen "blaverets" a donar-vos per sac... no els hi foteu gaire cas !!

Apa, sort i a pel Borbó !!

Jordi ha dit...

Jo també vull ser-hi!! Si saps manera de conseguir entrades i no et sap greu, m'ho fas saber!! Jo no sóc soci, però el record de la final del Bernabéu contra el Betis, que vaig ser-hi, encara el tinc present!!

Uff!! Això serà històric, company!! T'has deixat que convidin als bombers, perquè les fotos del rei les cremaran a dotzenes!! Ah!! Si vols fer negoci, munta una parada on venguis fotos de la monarquia sencera a tamany natural aptes per cremar. I de regal, l'encenedor!!

chamb ha dit...

si em trobes una entrada t aconsegueixo un trio amb dues peruanes....

Rita ha dit...

Veig moltes peticions per aquí...
Que fareu autocar? ;-)

Carles TV ha dit...

Jo ja friso per viure aquest moment...que els bombin!

Anònim ha dit...

Això sí que és morbós!

ddriver ha dit...

Oscar
Ja ho he pensat aixo o compromisos..
Carquinyol
a per ell
Jordi
Feina tindrem nosaltres per aconseguir entrades,sera complicat
Cristina
El mateix que al Jordi
Chamb
Millora l'oferta,prefereixo Brasileres
Rita
Tenim un monovolum ple i ja veurem quantes entrades treiem
Carles tv
Sera una passada
MET
Molt eh??? un regal aquesta final

chamb ha dit...

valen aquelles peruanes que et vaig presentar?

Et deixo escollir entre elles dues o una Brasileira.

Lula ha dit...

Digues que sí!!!

A València hi ha força fatxòs de tota manera....

Espero en candeletes el teu post sobre la final


Besooootes

Un Crit Valent! ha dit...

Hola driver i a tots.
Serà amb l'únic que coincidirem amb els bascos. En la xiulada,però abans, durant i després, compte. Han passat els anys, i jo que fa 25 anys vaig anar al Bernapeu, `veiem com anaven a l'infermeria els culers amb el cap obert pel llençament que feien el del Bilbao. Ho vàrem passar fatal. Han passat 25 anys i el millor record va ser que de tant soroll ni ens vàrem enterar ni de l'himne, ni del Rei. Aixó si almenys el Mundo Deportivo va dir que:"La llegada de S.M. el Rey Juan Carlos fue saludada con grandes aplausos". Jua ja ja ja, ai que'm peto....
Abans de la final d'enguany explicaré aquest desplaçament.
Quim

ddriver ha dit...

Chamb
Ja parlarem...
Lula
En territori fatxos sera millor encara
Quim
Aquella final tambe hi era i vaig patir mals moments alla,pero tingues en compte que aquella final estava infectada per actuacions d'un tal Goikoetxea i la boca bruta del amic del Nuñez,Clemente

Anònim ha dit...

Pot ser força bonic. :D
Podràs gravar-ho en vídeo? XD

Assumpta ha dit...

Doncs imagina si, a més, guanyem!! :-))

De fet... JO VULL GUANYAR-LA!!!

Jo també recordo aquella final que va acabar a patades de kung-fu (recordo una escena concreta de Migueli)

Assumpta ha dit...

Migueli per defensar-se, clar... per suposat!!! :-))

Sílvia ha dit...

Hola ddriver!
Uf! com estaràn els mitjans de comunicació de Madrid.
Excel.lent final ;)
Salutacions
sílvia

Xitus ha dit...

Driver,

serà brutal. Veurem si la televisió ho punxa o no ho punxa. Aquests espanyols encara practiquen la censura.