diumenge, 8 de maig del 2011

FOOTBALL PLAYER


Últimament el meu taxi s’està convertint en la cova dels famosos. En poquets dies n’he portat uns quants.

El primer el recullo al port olimpic, un negre que feia 3 com jo.

Hello my friend! ( em diu)

Me’l quedo mirant...amics tu i jo??

El tio al veure que el mirava ; do you reconize me??

Doncs no tio

Vols un autògraf??

Doncs no, no sabria que fer-ne, en vols un meu tu??

Jajajja or una foto??

Va una foto si, la penjaré al blog, com a vacil·lo del any

Per cert who da fuck are you??

Jaja jo soc jugador dels new england patriots, coneixes??

Be, em sona de rugby americà

No rugby football

I aquí va començar una llarga discussió de que es rugby i que es futbol i que es soccer.

La veritat es que ens em fet amics i em va trucar alguns cops aquests dies que han estat per Barcelona, el vaig convèncer que no valia la pena anar a Madrid, que ja estava be a Barcelona. De fet, ell creia que Barcelona era la capital d’Espanya.

L’últim dia intercanvi de mails i we keep on touch