divendres, 18 de juny del 2010

LLIBRE

Ara que m’he quedat sense feina i casa, tinc tot el temps del mon per acabar projectes pendents.

De fet, estava acabant dos llibres. Un me’l volien publicar pero no he trobat les condicions que m’interessessin i abans de publicar-lo amb aquests, he volgut fer una prova amb un diari de viatges que ja tenia escrit.

Ara ha estat publicat i aquí teniu el link.

Quan acabi els altres ja us els faré saber.

9 carreres:

Joana ha dit...

Ostres ddriver,
Sense feina i sense casa?
Et felicito pel llibre però m'has deixat asturada. Confio que tot s'arregli!
una abraçada

ddriver ha dit...

Joana
Gracies

Ferran Porta ha dit...

Sense feina i sense casa? A mi també m'has deixat sec. Torno de 15 dies de relax blocàire, i collons... espero molt que se't solucioni el panorama, ddriver, ben aviat. Ànims i endavant!

Assumpta ha dit...

Doncs m'uneixo de tot cor als bons desitjos que aviat es solucioni això de la feina i la casa...
Sort i endavant!!

Jordi ha dit...

Espero que la publicació del llibre sigui un bon començament per una vida on recuperis el que has perdut!

Mangas ha dit...

Bueno Xavi,un abrazo,y suerte en estos proyectos.

Xitus ha dit...

La teva faceta d'escriptor m'ha sorprès.

També això que dius, espero que aviat se solucioni...

apocalipshit ha dit...

Breu però sorprenent. Aprofitaré per a fer una ullada al teu llibre i compararé amb el que conec dels States.

Ànims i endavant.

Raúl Paulís ha dit...

Xavi un abrazo desde el otro lado del charco, ni que decir que me hago eco de los comentarios anteriores, y si puedo ayudarte en algo cuenta conhmigo, saludos desde el taxi