dissabte, 24 de setembre del 2011

PHILLY GIRL

Fa ja bastants dies vaig portar a un americà amb la seva parella i una amiga d’ells. Les dos noies assegudes darrera i ell davant.

Elles anaven parlant i rient i jo parlant amb el americà. La dona l’hi diu alguna cosa al marit i ell em diu; la nostra amiga diu que s’ha enamorat de tu, vaja...

Diu si et pot donar un peto?

endavant, jo soc an easy man

I va i en fot un peto en tota la boca. A partir d’allà van començar a planejar com desfer-se dels amics que anaven a un altre taxi.

Al final era anar 10m a la festa del hotel i trucar-me i marxa amb mi.

Al arribar, la que estava enamorada de mi, surt del taxi, obre la meva porta i se’m tira a sobre.

En aixo que arriben els amics del altre taxi i sorpresos la intenten treure de sobre meu pero ella no es deixava.

Al final entre quatre americans de quasi dos metres l’agafen i la porten a dins l’hotel, cobro el viatge.... i surt ella corrent un altre cop.... un altre peto i turn de blok and wait me...

I jo obedient com soc doncs dono la colta a l’illa de cases i alla estava ella

7 carreres:

maria ha dit...

Queda demostrat^-^jejejeje...les tornes totes boges!

Raúl Paulís ha dit...

Una vegada mes s ha demostrat el topic del taxista, jajajjaja per cert, desde l Uruguay estic esperan que comenci el Barça, avui guanyarem, per cert el dimarts et mandare las fotos delmeu nou Toyota Celica OKM ets impresionant saludos desde el taxi

Salvador Macip ha dit...

Espero que la història acabés bé, i no amb una colla d'americans de dos metre spersenguint-te a trets per BCN!

Nihm Smoboda ha dit...

Bravo dsd Berlín!

Carquinyol ha dit...

coi noi, això sí que són propines i no un bilet de 20 euros !!!

;)

Jordi ha dit...

Si més no, tenia les idees clare!

Taxi remisse ha dit...

Tremenda historia de taxi, me pregunto como habrá culminado.