dimecres, 5 de maig del 2010

CATGANER EN TAXI

Jo ja el porto al taxi!! Amb mi viatge a tot arreu. Es testimoni de totes les peripècies que passen al taxi .

Si el voleu aconseguir el vostre aneu a http://www.catganer.blogspot.com/

Sinó també aneu al blog aquest, esta molt be.

9 carreres:

Carquinyol ha dit...

Ara li enganxes un torito d'osborne a sota mateixa de la tifa i ja la tenim liada... ;)

ddriver ha dit...

ANAVA A POSSAR L'ESTANQUERA

Jordi ha dit...

Quina patxoca!!

Anònim ha dit...

Veure aquesta mena de coses pel carrer als vehicles, almenys a mi, m'anima. És com una mostra que en som molts més dels que ens creiem!

maria ha dit...

A mi també m'animaperò és el primer que veig.Ja m'hi fixaré.

nur ha dit...

Ja t'has fixat que hi surts tu a la foto? Has quedat bé, ddriver :)

fastTaxi Team ha dit...

Hola,

ens agradaria tenir el teu email i contactar amb tu per explicar.te un projecte que degut al perfil que creiem que ets de Taxista et semblarà molt bé

gràcies,

fastTaxi Team ha dit...

Hola,

ens agradaria tenir el teu email i contactar amb tu per explicar.te un projecte que degut al perfil que creiem que ets de Taxista et semblarà molt bé

gràcies,

ddriver ha dit...

Antoni
el meu mail es ddriverbcn@gmail.com