dilluns, 10 de maig del 2010

Caramboles

De caramboles també viu el taxista. Dissabte al mati duia el dia una mica malament, be una mica bastant, els llençols se’m havien enganxat i ja tot no anava com tenia que anar.

Al final dic; me’n vaig al aeroport que ara arribaran els tontets de la F1 i algun anira a algun hotel de Granollers i ho arreglarem una mica aixo.

Arribo al aeroport i a la “parrilla” em quedo dormit un altre cop, buuuf em desperten quan em toca tirar endavant.

Pugen uns senyors de Texas i res, a Via Laietana. No sabien ni que era la formula 1. Venien per fer un creuer. Ens vam fer amics i 6 euros de propina.

Els deixo i uns senyors Russos aixequen la ma i m’ensenyen un paper amb la foto del Circuit de Montmelo, es veu que hi ha un Rus que juga a aixo dels cotxes.

La sortida de Parets fins els topes de cotxes per anar al circuit, em salto la cua i em fico al carril pero aixo no es mou. Torno a entrar a l’autopista i per la sortida de Montornes no hi ha cap “Sunday driver” entrem la mar de be, els tios contents 7 euros de propina.

Estic guardant la pasta i escolto uns crits, mira per el retrovisor i es a mi.

Un angles pujat a un cotxe d’aquets dels camps de Golf em fa senyes.

Are You free?

Of course man

Can You drive me to the airport?

Teníem 45m per arribar allà. La seva senyora mare, s’havia posat malalta i tenia que marxar corrent cap a Anglaterra. Un tio molt simpàtic vàrem riure molt tot el viatge a pesar de la situació.

Arribem al airport i eren 88 euros i em dona 110 i diu allo que m’agrada tant en Angles “keep the change man”

Total ja que som al airport dinaré i fotre un altre siesta.

Pugen uns al Hotel Le meridien, bien, ja em quedare per la ciutat a pencar, pero al arribar allà i havia uns Alemanys amb maletes que volien anar al Aeroport.

Total que no per molt matinar, surt el sol abans.

12 carreres:

Júlia ha dit...

Òndia, quina propinada vas aplegar!!!!

Carquinyol ha dit...

unes caramboles molt ben encarambolades ;) Espero que la mare del senyor anglès s'hagi millora't, que l'home va ser prou simpàtic :)

Ferran Porta ha dit...

Caram, ddriver, ja podria ser així cada dia, no? Amb un parell d'horetes ja tenies la feina diària feta! (és un dir)

Clidice ha dit...

mira que bé! :) no tot és fosc doncs, me n'alegro! :)

Jordi ha dit...

Has destrossat la frase de que a quien madruga Dios le ayuda! De totes maneres, no tots els dies surt el sol, eh! Ni cada dies és festa!!

No t'ho agafis com a costum, sinó, qui aixecarà el país!!??

Dessmond ha dit...

Estic pensant si és que he errat d'ofici... quines caramboles!!!

Assumpta ha dit...

Ostres!! Això sí que és un dia magnífic!! :-))

Un Crit Valent! ha dit...

Es com a la pel.lícula "Todo en un dia", quin stresss!!! Cap a un cantó, després cap un altre...
Encara que volent dormir tant el refranys era el de "No por mucho que amanezca,....madrugamos mas temprano" Je je
Felicitats

Xitus ha dit...

Ostres tu, de l'aeroport a tot arreu, i tornar, que bo...! Sí que és una bona carambola, sí. Doncs res, ja has vist que ens hem quedat a un suspir de sobrepassar el Liverpool a la classificació...
I diumenge, aquí, a guanyar la lliga!! Aquí no necessitarem cap carambola...Amb un tir ras i sec n'hi haurà prou per ser campions!

maria ha dit...

Que ben muntat!Ni que t'haguéssis llevat més d'hora^-^.Felicitats per les propinetes!

Joana ha dit...

Podràs convidar a un cafetó no?

ddriver ha dit...

Julia
Si mira, em van pagar dinar i tabac
Carquinyol
Si que ho era, a pesar de la situacio. El mateix l'hi vaig desitjar jo
Ferran
Si fos aixi cada dia .. encara que fa uns anys tambe era de bojos, fins que vam entrar de ple en la crisis
Clidice
Si, lalstima que els centims no ho siguin tot
Jordi
no no al endema vaig tornar a la crua realitat
Dessmond
Millor el billar, faras mes caramboles
Assumpta
si i a la nit el BARÇA EL VA REMATAR
Un Crit Valent!
Molt bo el refrany
Xitus
Aquest any l'everton m'ha fet emprenyar molt, mmenys mal del Barça
Maria
si m'hagues llevat mes d'hora mai sabrem pero suposo que no hauria anat aixi
Joana
A tu un sopar si fa falta