dimecres, 14 d’abril del 2010

TORNEM-HI

Molts direu; quant de temps!!! Potser si, pero jo era aquí, darrera las foscor sobrevivint, veient-t’ho tot com si res anés amb mi i sense ganes d’intervenir.

Només hi ha una cosa que em doni vida i un cop mes ha estat la millor medicina. Si, el Barça.

L’altre dia sense ganes vàrem començar a parlar uns amics i la cosa es va anar liant i sense saber com dilluns marxo a Milà a veure el Barça.

Es el que realment em feia falta, tinc un subidon a sobre indescriptible, es que realment el BARÇA mai em decepciona com les persones.

14 carreres:

òscar ha dit...

I quan ens decepciona una miqueta, el perdonem ben ràpidament.

Mai més enllà del començament de la temporada següent.

Eli ha dit...

Aixxxx.. Taxidriver!!!!
Que dures són les decepcions, veritat????
Tots tenim experiència amb aquest tema, em sembla!!!
Ànims!!!!

Clidice ha dit...

ei! què bé que t'hagis animat a anar a Milà! esperem que ens en facis crònica eh! :)

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

molt bona foto i sempre que trobis coses per sentirte millor estara be... anims i trobaras motius per esta be.. amb el barça es un començament..

Nits ha dit...

Agafa't al Barça o al què sigui però mai et rendeixis.
Em sembla que hi ha una altra cosa que sempre t'anima= viatjar.

Bon còctel: Barça+viatge= subidón!!!!

Doncs ara toca disfrutar. Endavant!!!! :)

sargantana ha dit...

epp...hola wapooo!!
jajaj...vens i ja t'en vas...conxu!!
ja ens en faras quatre centims no??
petonetsss!!

Carquinyol ha dit...

Doncs ben tornat... i bon viatge de nou !!

I realment hi ha gent que més val tenir-la ben lluny !

Marc ha dit...

Homeeeeeeee per fi!!!Vàries coses:
-Espero que estiguis millor
-Que vagi molt bé per Milà (quina enveja)
-Deixa'm ser egoísta a mi ara citant un tio petitet: Taxidriver no es pot permitir tant temps sense saber de les teves aventures, pensa que amb 2 línies teves també pots alegrar el dia als de l'altra banda de la pantalla.
-Volem crònica Milanesa.

FORÇA TAXIDRIVER I FORÇA BARÇA

Jordi ha dit...

Aquest no ens decepcionen mai, quanta raó!! Vagi molt bé per Milà!

Lucia Luna ha dit...

M'alegro maco!!! doncs que vagi de conya, son experiencies irrepetibles :)
molt de temps sense passar a dir-te res :(
un petonas

Mangas ha dit...

Bon viatge,driver,i força Barça!
y a las personas que decepcionan,que les den!

Deixeble ha dit...

Sí!, si no fos pel Barça no sé que faria amb el curs, amb els amis i amb la mare que em va parir.

Xitus ha dit...

Osti ddriver, quina forma de tornar més bèstia!
Jo al Meazza 3 cops. El primer de ben jovenet visita als vestidors i instal·lacions, el segon només per fora, i el darrer a veure l'Inter-Catània el passat octubre. Sempre he tingut simpatia pel Milan, i amics del Milan. Aquest partit serà especial. Per cert, he vist la foto del blog de viatges del Barça, des de rere la xarxa que separa les aficions visitants. Els del Catània tb els van posar allí. Visca el Barça, forza Milan!!

Xitus ha dit...

Aps, i el nostre Everton a veure si passa al Liverpool per davant, ara mateix estem a 5 punts si no m'equivoco.