dijous, 18 de febrer del 2010

I FEEL GOOD

Treballar de dia ( tot i els inconvenients) es un regal. M'esta tornant moltes coses que ja ni recordava i em fan sentir be.

9 carreres:

nur ha dit...

eps, a mi no em xuta, i fa estona que mira de descarregar-se el goear aquest, eh? m'he quedat amb les ganes de saber què has re-descobert!

Jesús M. Tibau ha dit...

una cançó amb trempera

Clidice ha dit...

m'encanta aquesta cançó :) i me n'alegro del teu optimisme :)

Mangas ha dit...

es que los biorritmos son para dormir de noche,aunque a todo se acostumbra uno,pero es mejor trabajar de dia y dormir de noche

sargantana ha dit...

hi han coses que no es poden oblidar mai!
un peto

maria ha dit...

Que bé veure't així...

Nits ha dit...

Canvis que porten felicitat. Això és bo. Doncs a seguir així sentitnt-he bé :)

Albert ha dit...

Hola, buscant coses del Barça i de l'Everton he vist que també ets de l'Everton.
Coneixia el teu bloc de culers viatgers, però no sabia que fossis dels mateixos equips que jo. Quina victòria la d'avui contra el M.United!
Adéu!

Ferran Porta ha dit...

Home, ddriver, estava cantat: per més meravelles que tingui la nit, res millor que currar amb sol (o núvols, però tu ja m'entens) i dormir amb estrelles.