dissabte, 12 de desembre del 2009

VOTEU!!

Perque el dret democratic de decidir, es un dret universal reconegut per l'ONU, signat tambe per l'estat Espanyol, on en el seu article primer diu que tots els pobles tenen dret a l'autodeterminacio

9 carreres:

assumpta ha dit...

Sí!

Així ho he reflectit jo també!!!

I demà, tinc la sort de poder anar a votar i el meu vot és SÍ!!!
Endavant!
IIII

maria ha dit...

Nosaltres encara no podrem votar fins l'abril,però quan sigui el moment també ho faré!
Endavant per qui ho pugui fer!

Clidice ha dit...

al meu poble fins a l'abril tampoc podrem :) però votarem! i tant que ho farem! :)

Jordi ha dit...

A veure quan ho fan a Barcelona (que ho dubto...)! Però jo seré el primer d'anar-hi!

Mangas ha dit...

lo que no dice la onu es como se ejerce ese derecho a la autodeterminación,que tb se ejerce cuando se vota a un partido racista como plataforma por cataluña en unas elecciones municipales o autonomicas,
o para referendums,los de los ricos contra los minaretes,contra la libertad religiosa de las personas.

De todas maneras,está bien esta estrategia del independentismo,aunque si no se concreta en un partido,o en que los dos partidos nacionalistas,ciu y erc opten de una vez por todas por la independencia,se va a quedar en agua de borrajas,

Ferran Porta ha dit...

Sí, ddriver, tothom que té l'oportunitat de votar demà, hauria de fer-ho. I no només demà, de fet, sinó sempre.

Espero poder votar aviat, en un referèndum vinculant, per la independència de Catalunya. Mentrestant, ho faré allà on em deixin, en les condicions que em deixin.

Assumpta ha dit...

A Reus no ens deixen votar!! Estic empipada... però al mateix temps contenta de que a tants llocs sí que la gent s'hagi movilitzat per poder-ho fer!!!

Tots aquells que pogueu... VOTEU!! :-))

ENHORABONA!!! ENDAVANT!!

VISCA CATALUNYA!!

Anònim ha dit...

Així ho faran el que puguin. Altres haurem d'esperar una mica. Quan arribarà el 25 d'Abril?!

El Deixeble ha dit...

Quina sort els que podeu votar, ací Lleida la proposta va ser tombada pel PSC/PSOE però els lleidatans ja ens hem començat a moure i a l'Abril farem la nostra consulta. Quines ganes!!

Mangas: Et deixes Reagrupament, que serà qui tirarà d'E. La societat civil és qui ha d'estirar a CiU a posicionar-se en favor de l'independència.