diumenge, 22 de novembre del 2009

FELICIDAD


-llevame al Marabu, recojo a una zorra y volvemos

-cony, si es tant fàcil,agafen dos ja posats i l’hi foto una patada al taxi

-no te pases que es mi mujer

-no jo l’altre

-sabes lo que passa?

-pues no

-que es como la de la cancion, que se toma dos copas de mas y se olvida de que me quiere

Porto dies, setmanes pensant quin cony de cançó era i avui per error l’he trobat

Aqui esta


12 carreres:

ddriver ha dit...

evidentment no el vaig esperar, a saber, entra a la discoteca e igual m'estic alla fins les 6 esperant

maria ha dit...

Ben fet que vas fer.No m'agradaria estar en la pell d'ella, ni d'ell tampoc es clar.Quin parell^-^!

Raúl Paulís ha dit...

esas putas copas que te hacen olvidar a quien quieres y hasta quien eres, saludos

chamb ha dit...

això debia acabar a comisaria

Clidice ha dit...

a vegades em fan una "cosa" les teves històries :S realment hi ha un munt d'universos que tantes vegades ni es toquen!

Joana ha dit...

En comptes de 2 copes , 4, i segur que el torna a estimar :)

Carquinyol ha dit...

segur que dan trobaria una explicació fisiòlogica a aquesta amnesia ...

Rita ha dit...

Quina fauna (el "pàjaru" i la "zorra")!

Jordi ha dit...

Home! Felicidad vete tu a saber dónde te metes!! Quan he llegit el títol del post, m'ha vingut aquesta cançó al cap!

Xitus ha dit...

Ostres tu, si anomena així la seva dona, per què estar-hi? :(

ddriver ha dit...

Mariz
quin parell de dos
Raul
depende de la cantidad
Chamb
tenia tota la pinta o al ambulatori de Manso
Clidice
Tants universos com gent, es que som masses ja
Joana
Les dones grans aquestes que prenen 4 del Marabu sempre surten amb negritus jovenets o Pakis
Carquinyol
Sino sempre et queda aquella gran frase que no se qui va inventar. no es el que sembla
Rita
Podrien canviar el nom a la disco i dir-li zoo com la discoteca de por fin ya es viernes
Jordi
si pero jo no recordava l'estrofa a la que ell feia referencia
Xitus
Es una propietat mes, com el zulu on deu viure o el teki makeado

ddriver ha dit...

sorry on Posa Mariz tindria que posa Maria coses del directe