diumenge, 29 de novembre del 2009

EVERTON I BARÇA CONTRA LA PESTE (Post conjunt)


Avui es dia de Derby. Si avui fos tot normal, ja em veuríeu a mi amb la samarreta, la bufanda.... i a buscar un Irish pub ple de samarretes vermelles i a liar-la una miqueta entre pinta i pinta de cervesa.

Pero avui no toca, avui a Barcelona tenim clàssic contra l’equip del costat fosc.

Jo tinc dos equips, Barça, evidentment, i l’Everton (a un altre nivell.Ajax)

Curiosa aixo del Everton oi? Això em pregunten els anglesos que pugen al taxi, and Why Everton?

Doncs no ho se ben be, recordo un viatge a Anglaterra de petit on deuria començar tot.

Tots els diaris que queien a les meves mans aquelles vacances, parlaven del Everton. Recordo uns diaris immensos per un nen de 8 anys. Sempre els obria per la pagina d’esports i em quedava fascinat llegint tots els noms del equips de les moltes divisions de futbol que hi havia. Cada equip intentava localitzar-lo en un mapa (gran exercici de Geografia) i del que mes parlaven als diaris (l’Everton) no hi havia manera de situar-lo al mapa.

Al arribar a casa es va convertir en una obsessió saber on estava Everton. Fins que vaig descobrir que era el principal equip de Liverpool, un dels 12 fundadors de la football league al 1888.

Si el Everton es l’equip mes gran a Liverpool, va ser el primer propietari d’Anfield Road i actualment juga al meravellós Goodison Park, al barri d’Everton.

Quan estàs a Liverpool, ho veus quin es l’equip de la gent d’allà. Inclòs als voltants d’Anfield road la gent t’ensenyava el seu mòbil, on el fons de pantalla era l’escut del Everton. Com a Barcelona, que la majoria de la bona gent es del Barça, la resta de la bona gent no els hi agrada el futbol.

Entre el gran palmarès del Everton hi ha una Recopa guanyada a Rotterdam contra el Rapid de Viena, havent eliminat a semifinals al Bayern de Munich. Just l’any que el Barça va quedar eliminat a aquesta competició pel Metz, Francés.

I el meu gran moment amb l’Everton va ser aquest. Clickeu aquí(el tros final d’aquest post), va ser un gran dia que mai oblidaré.

Aquest any l’Everton no m’està donant moltes alegries pero per alegries ja tinc el Barça.

Avui hauré de fer força en dues direccions, el mateix que l’hi passarà al Xitus, us recomano que aneu a veure’l a veure com ho veu ell el dia d’avui.

6 carreres:

Xitus ha dit...

Ja no estàs sol jeje. He publicat el meu. M'ha encantat la teva història amb l'Everton, amb un nom impossible de situar geogràficament. Els 8 anys tenen alguna cosa d'especial. Va ser el primer cop que vaig anar a Anglaterra, i em va marcar.
Un plaer compartir post. Ja queda poquet pel primer dels dos partits, i duc la samarreta posada.
come on Everton!!!!!
visca el Barça!!!!!

caterina ha dit...

Avui guanyarà el Barça, segur segur (el Madrid cada pic fa més ràbia) Lligues internacionals ja me perd... Potser sóc futbolera però no tant com vosaltres dos :P Visca el Mallorca! Hehe (És cert el que me vares comentar al meu blog però l'At Balears ha anat a menys i jo aquesta eufòria que hi havia abans per a aquest equip ja no l'he viscuda).

Veig que avui va de posts compartits :)

maria ha dit...

Una bonica història d'amor...

assumpta ha dit...

ÔÔ!!!
M'ha agradat molt com ens expliques aquesta dualitat en el teu cor! Ben curiós!
Quan el meu germà era petit, jugava a futbol als camps del Gensana a la diagonal i el seu equip era el Cèltic. Mira per on, també sempre li he tingut un apreci especial. (No pas com tu, eh?).
El viatge i tot el relat de l'altre post, ha estat també força interessant. I sí el Zubi, molt desmillorat. El gran capità, potser li falta un somriure, que no us l'haguèssiu menjat!
Interessant post! Bona setmana, Ddriver!

PD. Per cert, el Barça torna a ser leader.
=)))

... ha dit...

Com li he comentat amb en Xitus aquesta idea de post conjunt és molt bona.
Com que ho vau fer el cap de setmana i estava al pueblu una mica més i se'm passa el post conjunt.
Penso que ens hi fareu agafar afició a nosaltres també.
FORÇA BARÇA I FORÇA EVERTON!!!!!

Roi ha dit...

Ei que no sou els únics catalans evertonians eh? c'mon you blues!
Ara tindrem en Donovan cedit!

Salut