dijous, 8 d’octubre del 2009

SWINGERS



De tant en tant portes gent que va o ve de bars de swingers,bars d’intercanvis de parelles.

Ara feia temps que no passava, em sembla que els últims van ser uns que van acabar fent l’acte dins el taxi perquè no trobàvem un local d’aquests, suposo que deu haver un post al fons del bloc parlant-ne.

Molts cops ni t’enteres d’on venen evidentment, molts cops perquè agafen els taxis apartats del local i així ningú sospita.

L’altre dia truquen a l’emissora per recollir-los al bar, em tocava a mi el servei, i un somriure només veure l’adreça...fa 21 anys i vaig ser amb una amiga aqui.

Pugen una parella d’estrangers , ves a saber d’on, parlaven una llengua estranya per mi pero de tant en tant entre mig sortia la paraula taxi i algun somriure. El tema es posava interessant, avia’m com acaba això.

Segueixo conduint i ells segueixen amb la seva conversa i amb la paraula taxi per el mig sempre. De repen, ella que anava darrera meu m’acaricia el clatell. Suposava que el marit ho sabia pero tampoc n’estava segur, situació incòmode.

Quan mirava per el retrovisor, només el veia a ell, ella estava darrera meu i no la podia veure.

Jo anava mirant i clar sempre em trobava el careto del guiri i al final amb un somriure i tot el tio, aquí la cosa ja no em va agradar gens.

Ja d’incòmode que estava l’hi trec la ma a la noia aquesta i ja arribant em fan una proposta. Si vull anar amb ells al seu apartament.

-be potser si, si m’expliqueu primer les normes del joc

-anything can happen

-then I don’t play this game

Jo m’esperava un tracte millor... segueixo currant, encès com una moto d’un hippy

Al carrer d’Arago una parella volia taxi pero jo estava aturat a un semafor i em surt un taxi de la cantonada i els atura, xerrem amb ell i no pugen. Surt un altre taxi i ho mateix. Bien, viatge per mi, es posa verd,m’aturen

-ud conoce un bar que se llama 609?( amb accent de l’europa del Est)

-No, per on es?

-Esta por Gracia i es un bar d’intercmbios

-No jo en conec d’altres, pero aquest no, si voleu us porto als altres

-No, ha de ser este

-Poz por 609 no me viene nada eh??

I no van voler anar a algun altre. He buscat per sobre a la net i no trobo aquest bar que diuen, que no fos aquest altre pero no esta pas a Gracia.

En fi, la lluna plena ha fet estragos aquest cop


9 carreres:

òscar ha dit...

Serà el que dius que, per cert, tinc tot just davant de casa i veure el dissimul que es marquen algunes parelles abans d'entrar dona per dos o tres posts.

Mangas ha dit...

Jaja,que historias,
hay gente pa tó!

Xitus ha dit...

podria ser aquestque dius i que confonguessin el 0 amb el & el tema d gracia ja no sé...

Collons tu, et van fer proposicions?
Anything can happen... ja entenc perquè no vas participar...

asimetrich ha dit...

sí sí entre la frase "anything can happen" i el somriure del paio ... ja vas fer bé ja, es nota q tens taules :-)

Nits ha dit...

No sabia que intercanvi de parelles es digués swingers...veus, cada dia s'aprenen coses noves.
Tu treballant de nit en un taxi vius un munt de situacions que ni ens imaginem que existeixen.
Salutacions!!!! :)

maria ha dit...

jejeje...^-^Em sorprens! Sempre saps sortir de totes les experiències que tens.jejej

Carles TV ha dit...

xarrupa que vessa....

Xitus ha dit...

Ara m'he fixat amb la imatge. jajajajajjaa Molt ben trobada!

chamb ha dit...

ara esta de moda el tema.

Per la carretera d espluges n`hi ha un de fábula- Es tot un chalet.

L altre dia hi vaig ser tota la tarde a la piscina i el jacuzzi només per la meva novia i per a mi.