dimecres, 28 d’octubre del 2009

SESPELA


Ahir a la tarda em puja una xinagirl al taxi. Era a Gran via, en una hora punta, trànsit a petades. Ella puja parlant per el mòbil... deixa de xerrar un moment i em diu Sespela.
No sabia que cony volia dir, pero suposava que seria Sepúlveda o alguna cos assemblant. Veient el trànsit decideixo arrancar i ja l’hi preguntaré un altre cop on cony anem.
- no no sespela
- sigui on sigui sespela no ens queda un altre que tirar en aquesta direcció, ara m’ho expliques millor
- sespela sespela
- No t’entenc i estem formant un petote ...
Fins que m’ho va indicar amb un gest amb les mans Sespela= Se espera. Hauré de practicar mes el meu xinès, desprès com sempre fan aquestes, em passa el telèfon i un home em dona l’adreça d’un hotel i em fa una pregunta curiosa
- esta bien la xinita
- com??
- Que si esta buena, que esto de contratar putas por internet tiene eso que a veces te llevas cada xasco..
- Si si mu buena
- Poz traela al hotel...
No valia un duro la xina girl, pero hi ha poca feina i com per deixar perdre un viatge saps?? Be potser a ell l’hi agradaria, es que a mi em fan por aquestes noies, quan veig a una d’aquestes sempre m’imagino que si tenen els ulls així - - el xoxet el tenen així – també??

6 carreres:

chamb ha dit...

sespela....se la pela....

maria ha dit...

Tu sempre amb tanta imaginació!
Espela't,jejeje^-^.

Carquinyol ha dit...

si és que això dels idiomes té aquestes coses...

Jordi ha dit...

Amb aquesta segur que hi ha final feliç!!

El veí de dalt ha dit...

Juàs! Mira que si el tenen tant estret com la mirada!

Toy folloso ha dit...

Graciosa anècdota!.