dissabte, 10 d’octubre del 2009

HOLA, BONA NIT N'HI HA PROU


A la gent que puja al taxi sempre els hi exigeixo un mínim d’educació o respecte, el taxi no es mou si no diuen Bona Nit, ja ho he explicat alguns cops.
Un cop superat aquest ritual com si fan el Pi dins el taxi.
L’altre nit puja un home molt trajat, amb pinta d’antic o de Notari i diu;
“Buenas noches tenga caballero, al igual que un buen servicio. Seria tan amable si Ud. lo considera oportuno y siempre que el servicio lo disponga, tener a bien llevarme a Horta?”
Em vaig quedar a “quadrus”, em giro..me’l quedo mirant...
- Poz claro tronko.... de donde vienes?? De fiesta???
- Perdone???

9 carreres:

maria ha dit...

Jejejeje^-^!
Quins recorreguts fas amb el taxi?
Per on et mous?
Jo també vull pujar el teu taxi.

Mangas ha dit...

jaja,todo un caballero,
yo me acerdo cuando hacia encuestas a domicilio,que un ricachon me dijo,tenia usted que haber anunciado su visita,jaja

Rita ha dit...

Hahahaha És que no estàs mai content tu...
Petons!

Ferran Porta ha dit...

Me l'imagino amb pinta de José L. López Vázquez...

Assumpta ha dit...

Jajajaja m'ha fet riure el comentari de la Rita!!

Clar, home!! Hauríes d'estar content!! :-))

gatot ha dit...

aquest paio segur que llegeix el teu blog i et va recòonèixer, fijo!!!!

a més... segur que no et va parlar de futbol... (perquè es veu de lluny que era perico o del madrisss...!)

jajajajajajja

bon capde, xaval!

Ana ha dit...

Estic segura que l'home era en blanc i negre...sortidet del NO-DO (tot i que l'educació sempre s'agraeix).

Xitus ha dit...

Tal com diu la maria, un dia hem de pujar al teu taxi eh :p De moment em moc encara més per aquí el barri així que un dia entraré i dire; bona nit tingui, i bon servei, si el seu còrtex tingués l'amabilitat d'enviar ordres de moure el seu sistema neuromuscular i esquelètic per tal de dur-me, si les condicions atmosfèriques i la situació actual de l'estat del trànsit ho permeten, al Guinardó?

apocalipshit ha dit...

Ui, jo crec que és un lector del bloc. Demano, per favor, que l'individu en qüestió s'identifiqui :P

Salutacions.