diumenge, 4 d’octubre del 2009

DIA COMPLERT


Noticia de portada a tots els diaris digitals, inclòs el Mundo. Excepte a El Periodico i al Pais. Quina pena de premsa aquests.

"Joan Carretero és proclamat president de Reagrupament Independentista"

Desprès una nit al Camp Nou, per primer cop en mooolts anys al 11 titular cap negre.

I parlant de penes, també hi ha socis que no se...

7 carreres:

chamb ha dit...

molt bo aquest del Hleb. Les debien regalar.

Jo m en posaria una del Cuéllar o del Eskurza.

òscar ha dit...

la d'en robert prosinecky també aportaria un toc molt colorista a la graderia.

nur ha dit...

De la política al futbol hi ha un fil tan prim...! Enhorabona! Vau guanyar, oi? :)

Alfred ha dit...

no li vas fotre cap cleca al Hleb?
veure un partit del barça i tenir un pallo davant recordant´ha aquest pajaru durant 90 min.....te cullons la cosa.

Xitus ha dit...

Jo era a poca distància, dins d'un altre recinte, fent possible el titular que has comentat. ;)

ddriver ha dit...

Chamb
o Albertini, coco, Escaich...
Oscar
tambe tambe
Nur
si 1-0 suficient
Alfred
No violencia no. l'hi vam escupir la samarreta i prou
Xitus
a mi m'esperaven, estava inscrit a l'assamblea pero em vaig adormir

maria ha dit...

No siguis tan dur amb el pobre nano^-^...