divendres, 2 d’octubre del 2009

RIO

Be, avui no parlarem d’olimpíades, seria molt fàcil riure de la brunete mediatica.

Avui us proposo un experiment molt sencill.

Jo us escric una paraula i si la repetiu moltes vegades ben ràpid ja veureu com es va deformant i en que es converteix.

Una paraula al atzar podria ser Rio...vinga a repetir-la....

Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio Rio

Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio Me Rio

Apa una canço per no agobiar-nos

Força Barcelona 2032

8 carreres:

Xitus ha dit...

Jejejjeje he pensat en tu quan han descartat chicago... Un bon crit he fotut minuts més tard!! Rio de janeeeeeeeeeeeeiro!!! ;)

Sílvia ha dit...

Hola Ddriver!
:) Rio, Rio!
salutacions
sílvia

maria ha dit...

jejejeje...me rio, me rio^-^.
Com m'agrada Rio!

jaka ha dit...

oeoeoeoeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Roger ha dit...

VISCA RIO! I VISCA BCN'92!!*!!

Rita ha dit...

Hehehehe ddriver, ets un crack!!!
Petons brasilers!!!

Assumpta ha dit...

Jajajajajaja

Met ha dit...

Mecano, sorgit de la movida madrileña, ja cantava "Me Rio de Janeiro"... providencial!