dilluns, 26 d’octubre del 2009

BARCELONA DESTI SEXUAL


Fa dies que no escric coses que passen dins el taxi, i no es perquè no en passin, potser perquè ja res em sorprèn.
De totes formes al bloc de notes del mòbil es van apuntar coses que succeeixen en l’interior del taxi.
Normalment la gent quan baixa dels avions al vespre, van relaxats, cansats pero en tot cas van dins el taxi tranquils, suposo que al mati deu ser diferent, deuen anar amb el Stress que es mou tothom a hores de feina.
L’últim cop que vaig ser alla esperant clients, em va tocar un tio, amb accent estranger..puja
- Al Riviera
- El Riviera esta tancat noi, el va tancar la policia
- No non e vero al Riviera
- Jo si vols anem pero esta tancat, i et gastaràs la pasta anat alla per res
- Vamos vamos
- Tu mateix
Tirem cap allà i tancat com l’hi havia dit jo
- pues al saratoga
- esta tancat tambe
- no no
Anem i tancat, aleshores l’hi va començar el neguit al home aquest. El tio supernervios, i preguntant on anem ara,l’hi proposo uns quants puticlubs de la city i de tots sabia el preu i massa cars per ell.
- Doncs jo no en conec mes
- No es posible
- Doncs si
- I ahora que hago??? Me he planeado el viaje haciendo escala en Barcelona para esto
- Doncs busquem un hotel i dorms i et relaxes
- No tengo tiempo, solo tengo unas cuatro horas, antes del vuelo de enlace
- Doncs et porto al aeroport i et tanques al lavabo- em tenia fregit amb el seu neguit-
- I las Ramblas??? Las negritas esas??
- Se les van emportar la policia
- Nooo eso no lo creo
- Fem una cosa, et porto a les rambles al principi, et deixo i tu vas caminant i les busques tu sol ok?
- Si si vamos vamos
Allà el vaig deixar, encara deu estar buscant, com a molt potser va acabar amb un dels travelos del final

11 carreres:

Clidice ha dit...

coi! hi ha gent que està molt malament no? o només m'ho sembla a mi?

Xitus ha dit...

Quina desesperació...

Rita ha dit...

Quina paciència que has de tenir tu també... :-)
Petons!

Roger ha dit...

Al You Tube està ple de vídeos amb la famosa cançoneta alemanya, que segur que ja l'heu sentit. Poseu si no:

Ole' wir Fahrn in Puff Nach Barcelona

Si ho feu puntueu-la negativa!

Nits ha dit...

No sé ni què dir, per tant no dic res.

Una salutació :)

Carquinyol ha dit...

buscant un puticlub i tu li dius Doncs jo no en conec mes sense portar-lo al camp de l'Espanyol?????? No m'ho crec noi !!

:P

maria ha dit...

Si que hi ha gent calenta...jejeje.
Cada dia, em sorprens.^-^

Unknown ha dit...

Carquinyol: que jo sàpiga, al Camp Nou n'hi ha bastantes més de putes...

Carquinyol ha dit...

Oscar, potser si, però no dintre :)

Jordi ha dit...

Ostres, déu n'hi do amb el pàjaru! Només escala sexual... uff!! Ara, llegeix poc el diari...

ddriver ha dit...

Clidice
Tu sembla nomes ;)
Xitus
Aquest l'hi hauria convingut una senyora taxista
Rita
A vegades
Cristina
no dona, el client sempre te rao menys quan no la te
Roger
a coincidit amb el post eh??
Tuti
ben fet
Carquinyol
no en conec cap mes que em donin comissio
Maria
La gana es molt dolenta
Jordi
Si es pensava que l'enganyava