dissabte, 3 d’octubre del 2009

2016


Per tot ho demes Mastercard

13 carreres:

Anònim ha dit...

Quin gustàs, que n´aprenguin.

Ferran Porta ha dit...

Ets dolentot, hehe... però no ets l'únic ;)

Roger ha dit...

A l'esquesta de l'Avui d'avui s'explica el perquè de l'estat d'alleujament de molts catalans:

http://www.avui.cat/

Assumpta ha dit...

Oh, què doleeeent ets!! jajaja

Jo em vaig alegrar molt, moooooolt que no els hi donessin!
Tots els diners per a ells i a aguantar nacionalisme espanyol a tothora ufff no, noooo!!

Però veure aquesta xiqueta plorar m'ha fet llastimeta.

Posa una foto del Rei, del ZP i del Gallardón que llavors riuré moltíssim!!! jajajaja

Un Crit Valent! ha dit...

Hola ddriver:
Te'n adones si treus dd al teu "nom" que river....RIO.
Quina coincidència'

El titular bó seria:
"La candidatura de Madrid 2016 al Rio"

Ja que fa uns dies vas posar la portada del Mundo Deportivo del dia que vas neixer, on apareix la sol.licitud per Madriz del jocs de l'any 1972, us deixo un link per a veieu perque la candidata va ser Madrid i no Barcelona.

http://olimpismo2007.blogspot.com/2007/12/candidaturas-olmpicas-espaolas-v-madrid.html

Rita ha dit...

Com t'hi recrees dolentot... ;-)

Clidice ha dit...

no es pot dir oi? el què? doncs això: hihihihihi ;P

adoro el Brasil :) i Lula és tot un tipus, no com alguns sabaters ;P

Nits ha dit...

Arribo a casa, poso la tv i veig ple de madrilenys ben contents i dic què passa???? poso volum i diuen que havien arribat a la final amb Rio. I em dic: OHHHHH NOOOOOO!!!! tot i no tenir cap ganes de veure-ho, m'estic allà pendent mitja hora i imaginat-m'he què passaria si guanyaven =insoportable seria :( i llavors agafa el sobre i diu RIOOOOO!!!! i la cara de la gent de Madrid i jo sola a casa em vaig posar tant contenta i saltava com els de brasil... Sí ddriver, que soni la samba ben fort!!!!!
Buuuf de la que ens hem lliurat buuuuf

maria ha dit...

Com me'n alegro^-^...

Jordi ha dit...

Al loro, que estan muy mal!!

Joana ha dit...

I sense parlar del Barça, que ho dius...
Bon cap de setmana!

ddriver ha dit...

Anonim
I tant
Ferran
el que hauriem patit si ells guanyen
Roger
es que hauria estat mooolt dur
Assumpta
aquesta xiqueta que plora si arriven a guanyar estaria dient que se jodan los catalanes
UCV
ara ho busco
Rita
aquests moments no tenen preu
Clidice
Jo tambe adoro les brasilenyes ahhh no Brazil deiem oi?
Tutti
ens han tingut a tots amb un susto a sobre durant una hora....
Maria
me too
Jordi
vigilem no ho paguem aixo amb la lliga
Joana
El Barça aqui no jugava

alfred ha dit...

madrid 2020,2024,2028....2052...etc...sigue jugando!
jo tambè m´hen ric del rei,del fachardón,de la esperanza,del zp...i de tots els espanyols que que quan volen aconseguir alguna cosa fan creure que tothom ho vol,doncs no es així molts no voliem ni volem que madrid fos olímpica,que passa que no és pot dir?
qualsevol menys madrid!
visca el barça i visca catalunya!