dilluns, 28 de setembre del 2009

USA's

Aquest estiu, tot i la crisis mundial, jo diria que em tingut mes Americans que altres anys. Potser venen per els creuers pel Mediterrani o no se. No han arribat a suplir la falta d’anglesos per el desplom de la Lliure esterlina pero s’han vist bastants.
Sense anar mes lluny, anit vaig portar uns de Denver, Colorado.
En plenes festes de la Merce, les Rambles tallades i vam tenir que pujar per Rambla Raval.
Els ulls com a plats tenien, gent per tot arreu, ninyatos tirats per tota la rambla esperant el proper concert, tenies que anar aturant el taxi per poder passar.
- that’s usual??
- No home no, son les festes de la Mercè, normalment això es Marrakesh .A Denver no hi ha tanta gent al carrer el dissabte a la nit?
I m’ensenya una foto de seu poble, unes muntanyes idíl·liques...
- Ara t’entenc, doncs ja veuràs ara quan arribem a Pl. Catalunya
Avui ja hauran trobat la pau que deuen buscar en el creuer que els portarà per el Mediterrani, o no.
També vaig portar uns altres la nit de dissabte, aquests mes adaptats rapidament a la mala educació dels d’aquí. Pugen...
- Catalunya square
- Hola
- Catalunya Square
- Hola
- Catalunya Square, don’t you know?
- First you have to say hello and then the adress
- Perdona, es que som de New York
- Doncs allà la gent a mi em va semblar extremadament educada
- Si si, però normalment al pujar als taxis mai es diu Hola, es dona l’adreça i prou
Doncs estan apanyats els taxistes d’allà
A la tarda ja havia portat un matrimoni de New York i aquells si havien dit hola al pujar.
Amb aquest matrimoni vam xerrar molt. Jo anava conduint bastant a sac per poder fer quanta mes feina millor, pero ells no s’immutaven, a altres quan els portes a sac els veus que pateixen, pero el taxímetre com compte els metres quan mes ràpid millor.
Al arribar
- tu t’adaptaries be a portar un taxi a Nyc, disfrutaries molt conduint allà
Si que s’havien adonat que anavem rapid rapid
- Ja m’agradaria ja, ja vaig veure que fan el que volen pero també vaig veure el personal que els porta i així han de pagar la feina aquesta allà
- Si tens raó, es una feina només per immigrants allà
- Pero potser seria la manera de sortir d’aquest mon que em te atrapat aquí

7 carreres:

Carquinyol ha dit...

Sembla que tornes a estar una mica entretingut... en tot cas pensa que fugir potser no és la solució a tot, hi ha coses que t'atrapen siguis on siguis ;)

Clidice ha dit...

i quina diferència hi ha en estar atrapat en un taxi aquí o a NYc? a més Barcelona perdria un dels agents cívics i de turisme més importants que té ara mateix: tu :)

Jordi ha dit...

És curiós que n'hi hagi tants estant tant car l'euro...

Mangas ha dit...

Como se cuenta en la pelicula,la torre de Suso,no hace falta cambiar de sitio,sino de perspectiva,pero es una pelicula,y cada uno lleva su pelicula como puede y le da la gana

Sílvia ha dit...

Hola!
Cal cuidar les formes. Ben fet.
Salutacions
Sílvia

Salvador Macip ha dit...

A NY les experiències en Taxi són gairebé religioses. A mi m'ha passat de tot.

maria ha dit...

Hola jejeje...
Tu si que ho fas bé.^-^
I què faríem aqui sense el nostre millor taxista?