dissabte, 26 de setembre del 2009

Mafies


Arrant del que vaig posar ahir al bloc, vaig recordar un article que vaig escriure al març del 2007.

************************************************

Ahir a la nit em va passar una cosa al·lucinant. Anava jo baixant Muntaner amb el taxi,i em para una noia.
-a Mataró
-ok
Quan arribem a Diagonal em diu que no te la cartera que l hi han robat a la discoteca on era.
-tornem
-si home pero si no tens pasta no vegis
-tornem si us plau
-som-hi
Arribem a la discoteca, al carrer plató, baixa del cotxe i sortia un tio i l hi tira el bolso,l abrig..un espectacle i el tio passant d ella.
El tio comença a caminar cap el seu cotxe i la tia agafant lo i ell passant.
Aleshores ell obra la`porta del cotxe, pugen ell i un altre parella i a ella no la deixen pujar.
Merda!com la deixin pujar no cobro!! Be,si arrancar el Mercedes jo poso el taxi al mig del carrer i no marxa ningú fins que jo cobri, vaig pensar. De mentres els vaig deixar que anessin fent.
De repent el pijo del Mercedes intenta arrancar el cotxe i la tia es queda enganxada a la maneta de la porta,ell deuria pensar que ella es deixaria anar pero no,va arrancar i ella arrossegant fins que va anar per terra i per mi que l hi va trepitjar una cama, pero no tenia res, la mitja trencada.
Em vaig quedar al·lucinant i no vaig pensar en aturar el cotxe sinó en socorre la noia, es va aixecar sola,plorant ..tranquils dons que no l hi ha passat gaire.
El Mercedes ,de la classe c,coupe,color negre, l’únic que recordo era una b a la matricula va marxar a tota velocitat.
La tia va vindre cap a mi i em deia que seguis el cotxe, entre la velocitat que havia marxat i el que havia trigat en vindre cap el taxi era impossible l hi vaig dir.I em plorava i em deia que si us plau.
-pero que vols que et facin mes mal?
-anem a la policia o el que sigui pero seguir-lo impossible
-no pues llevame a casa
-pero si no tens pasta
-yo te pagaré
-si ja em diràs com.Jo si vols vic al maresme també i quan plegui et porto gratis.
-si us plau si us plau
-va vinga,ja plego ara i et porto,vaya tela
La tia anava plorant,quan es va calmar em va intentar explicar la pel·lícula de que anava. Em diu
-saps perque m han fet això o qui m ho ha fet?
-doncs no
-aixo m ho ha fet X(x de moment,perque es una persona molt coneguda a la societat catalana,molt influyent,i segur que mes d un l ha votat algun cop)
-perquè?
-Perque jo soc la seva amant i m he anat amb un altre home i per això m estant fent tot això
L hi havien tret la cartera, ella es estrangera(suposo que d el est)i la documentació es algo bàsic per aquesta gent, els movils els tenia dins el bolso pero l hi havien tret les bateries.
No se tot molt estrany, no volia explicar res mes.
Em donava per pagar el viatge unes arracades que l hi havia regalat el "senyor" X .
Evidentment no l hi vaig acceptar,la duia gratis l hi havia dit i prou. Que si volia l hi deixava el telèfon i si ella al endemà o quan pogués considerava que tenia que trucar-me i pagar el viatge que ho fes, sinó ja estava be així.
El cert es que son les deu del vespre i encara no ha trucat, es igual vaig fer la bona obra del dia Amb la falta que em feia a mi treballar ahir per emportar-me pasta a Liverpool jodeeer.
Al acabar el viatge i al arribar a casa vaig trucar al meu colega Isidro i em va dir que ho expliques als mossos, que no s em gires en contra meva l historia pero no crec,l hi vaig fer un bon favor crec jo. Pero ell diu que aquesta gent quan foten les paus ,t acaben culpant a tu per defensar-se entre ells,ara no se que fer.

Que cabró el senyor x amb l apreci que l hi tenim tots

17 carreres:

assumpta ha dit...

Uuuufff!
No havia llegit aquest article teu originalment, doncs ni tenia bloc ni et coneixia.
Déu n'hi do amb el "senyor" X si és que se'l pot anomenar senyor.
Ara vaig a llegir el que vas deixar ahir.
Petons.

Clidice ha dit...

Catalunya es plena de senyors X, fa fàstic tot plegat :( i tu tens una tribuna privilegiada, ves amb compte, que els senyors X solen ser molt fills de X. Un petó.

renta activa ha dit...

la tia segur que era una perla també.

Ja no hi han amants com Déu mana.

Xitus ha dit...

Colló!!!!
M'he quedat de pedra. Sembla ben bé de pel·lícula eh? Siga este coche!!Le pagaré con mi rolex!

Jo aprecio al senyor X? Collons. Ens has deixat ben intrigats. Però és ben cert qu eja passa això eh, quan algú fa les paus, agafa el que ha intentat ajudar com a cap de turc. I si no mirem aquell cas en que un es va quedar en coma i es passejava ella pels platós de TV dient que el seu marit no era violent i blah blah

a liverpool? ja m'explicaràs.

Ferran Porta ha dit...

Osti ddriver, no siguis així! Ens deixaràs amb l'angoixa de no saber qui és el Sr. X? Algú de l'alta societat a qui tothom aprecia? ... mmm... no serà en Millet??

ddriver ha dit...

- assumpta -
Es fa anomenar Senyor
Clidice
Hi anire. Gracies
Chamb
Una joia
Xitus
A Liverpool?? aquest article es del 2007
Ferran
De veritat no ho saps?

maria ha dit...

I tampoc no ens ho diràs per correu extra-oficial? Per la feina es veuen molts senyors x petita i es munten cada "xangullo". No t'estranyi que els X grossa la facin més gran.^-^.
Personalment crec que vas fer bé, per molt injust que sembli...aquests tenen molt poder.Ara si ho vols denunciar en l'anonimat ho trobo una altra cosa.

Mangas ha dit...

Bueno,este X no es Felipe Gonzalez,jaja.
Suele pasar la doble moral,como este concejal de palma que no casaba gays,del opus,y tal,padre de familia catolica modelo,y se largaba a saunas gays pagando con dinero publico

Mangas ha dit...

No sé,pero me parece que la solucion de la incognita está un poco más abajo

Xavi ha dit...

Tothom sap que el Senyor X és el Homer Simpson :P

Xitus ha dit...

Val, estic a la inòpia.

Carquinyol ha dit...

Ja deia l'Indiana Jones que la X marcava el lloc... en aquest cas el lloc on hi ha el cabró !!

El veí de dalt ha dit...

No seria el Fèlix Millet? ;-) El que no et passi a tu...

Anònim ha dit...

umm qué clar... Sana Khouja, pasident delesportes...

Anònim ha dit...

Jo apostaria que era l´Angel Colom, això si amb els cales d´en Millet.

El Deixeble ha dit...

Jo intueixo en Laporta i la de les arrecades devia ser la Flavia.

a vere si et cridaràn a testificar.

m'agrada molt el seu bloc senyor Driver.

ddriver ha dit...

El Deixeble
No l'hi dire pas s son o no son els que diu pero siguin qui siguin el que haurien de fer es pagar deutes amb interesos