diumenge, 9 d’agost del 2009

PER ELS PERIKUS

Avui,com cada dissabte he portat molta gent. Pero hi hagut un viatge que m'ha frepat i m'ha costat acabar-l'ho, ha estat dur i el final del trajecte era aqui.

Tot i que sou els meus enemics naturals, el meu mes sentit condol i molts anims i molta força a tots els Pericus en aquets moments, de part d'un cule.


9 carreres:

Rita ha dit...

Que gran que ets, nano! Aquesta actitud, t'honora!
Petons!

maria ha dit...

Em sembla que ens ha tocat una mica a tots! No te les esperes aquestes coses...

sargantana ha dit...

son dos coses diferentes, tens rao.
em solidaritzo amb aixo.

Assumpta ha dit...

Genial, Ddriver!! Jo també volia posar alguna cosa i no sabia ben bé com fer-ho.

Unknown ha dit...

Gràcies.
De part d'un pericu.

Ferran Porta ha dit...

Morts com aquesta estan per sobre de colors, francament. Una persona jove, amb projectes, a punt d'estrenar-se com a pare... Una putada.

Sílvia ha dit...

Hola Ddriver!
Tots estem commocionats per la tragèdia. Quan passen aquestes coses les persones ens unim.
petonets
sílvia

Xitus ha dit...

Sens dubte una tragèdia. I un gran post el teu, ddriver. Ànims per a tots els pericos.

Joana ha dit...

Un moment dur per el futbol i "tots" els seguidors!
Un bonic gest!Gràcies ddriver