dijous, 27 d’agost del 2009

MANERES DE LLIGAR

L’altre dia encotxo a 3 noies al port olímpic, quan ja son dins el taxi, un “pirat” es tira cap a la finestra i comença a dir no se que a una de les noies. Com duia les finestres bloquejades per l’ a.a. el tio em diu que aturi el taxi. M’aturo i volia donar-li el telfn a una de les noies dient que ell era fotògraf professional i volia fer-li unes fotos.
Com el tema semblava un “cameo” i estàvem molestant a altres cotxes, passo d’ell i arrenco. Donem la volta al olímpic i passant davant l’altre parada apareix el boig aquest un altre cop. No em va quedar mes remei que aturar-me perquè hi ha un pas de vianants. L’hi va recitar el numero i vam marxar.
Les amigues i jo ens enfotiem del tema però ella va memoritzar el numero i no haviem fet ni un km que ja l’hi estava enviant un sms, mentrestant nosaltres anàvem fent conya del sistema per lligar del tio. Al minut trucada del intrèpid reporter.
La resta dins el cotxe encara ploràvem de riure que ella va i queda amb ell. Així que penja, les amigues...
- explica explica
- Res, que em farà un book i el portarà algunes agencies que treballen amb ell i alguna segur que em truca perquè la meva cara te alguna cosa.
Jo obro la llum de dins el cotxe, me les miro
- doncs perdona, a mi m’agrada mes la cara de la teva amiga d’aquest costat...
i totes es petaven de riure
- també ha dit que la meva manera de mourem ...
Amb el “catxondeig” que portàvem tots dins el taxi, em dirigeixo jo cap a la que l’hi havia dit que m’agradava mes
- T’he dit que jo tinc una camera de fotos?
- Siiii?????
- Si tia i fot unes fotos que t’hi cagues
- Ostres!!
- Ep!! Que si vols ens podem saltar ho de les fotos i anem directament a sopar i ja veurem
De mentres l’altre aguantant la festa de les amigues amb la seva historia i de repent
- Be, quan sigui famosa ja em vindreu al darrera
- Jo si, segur, com et facis famosa m’hauràs de donar comissió per haver aturat el taxi
El cert es que el viatge era llarguet i va donar per molts riures, pero el mes increïble no es la manera de lligar del colega, ho increible es que ella memoritzes el numero i l’hi envies un sms tant ràpid, mai deixaran de sorprendrem.

pd;ninguna de les tres valia un duro

13 carreres:

Ferran Porta ha dit...

Haha!, sempre m fots riure, amb els teus comentaris!

Rita ha dit...

Ets un crack, nano! hahahaha

Clidice ha dit...

hahahaha, potser per això va memoritzar el telèfon ^^

Asimetrich ha dit...

sí sí, rieu rieu, que quan ella sigui famosa no riureu tant ... jijijiiii. Sembla que no hi ha res com alimentar l'ego d'un l'altre quan vols obtindre'n alguna cosa, eh?

Salvador Macip ha dit...

Això demostra que s'ha de ser insistent i provar-ho tot, fins i tot les tècniques que semblen massa òbvies. Mai saps quan picarà una "víctima"!

Sílvia ha dit...

Hola Ddriver!
Crisi també a l´hora de lligar?
salutacions
sílvia

maria ha dit...

Ets increïble!
Els teus posts sempre m'arrenquen un somriure dels llavis.^-^

Joana ha dit...

Aquesta joventud!!!!
Aixxx com lliguen!:)
Petons

pepito ha dit...

jajajaja!!! eso estuvo bien.

Y lo mejor de todo es lo del final... que no valían para nada ninguna.

Ta guapo el post

Lula ha dit...

Jajajaaa
Ddriver, és que hi ha molt desesperat i molta desesperada!!


Un petó

ddriver ha dit...

Resum
Hi ha molta fam al mon

nur ha dit...

Hahahaha, és boníssim, però, divina joventut! A més, i la bona estona que vas passar? si fins i tot jo ric després de 2 minuts d'haver-ho llegit!

Curiós això del taxi, sí que dóna vidilla :)

Xitus ha dit...

La postdata és demoledora. ddriver dixit.