dilluns, 3 d’agost del 2009

COMFIRMAT!!!!!


Han volat prop del riu.
Pugen una familia que semblaven normals al taxi, i diuen
- A Cornella el prat
- Merda!! Ja se’m han colat uns
- Com??
- Res coses meves
Em giro i entremig de la familia hi havia un nen de sis anys amb la samarreta del Apanyo
- Aiii pobre!! Esta castigat??
- Per?
- Home tots els nens porten la del Barça i ell va amb aquesta
- Es que anem a veure l’ Apanyo
- Ahhhh
Desprès la conversa s’ha pogut anar portant pero ha estat un viatge difícil.
NOTA; Poc m’hi veuran allà portant mes gent em sembla, allò esta a Can Pilotes i fins que no tornes a la city has perdut mitja tarda

2 carreres:

maria ha dit...

Je je je tu si que saps dir les coses...És que aquests pericos no ens entenen.

Lula ha dit...

Jo vaig flipar molt amb lu de que hi ha per 20'000 urnes funeràries pels sosis.... li vaig comentar a un amic perico, això és un camp per palmar

jajaja

Besotes wapu!!