divendres, 3 de juliol del 2009

MEDIATIC UN ALTRE COP

Encara estic flipant
Moltes Gracies

12 carreres:

Carquinyol ha dit...

uau... conec a un famòs!!! I no et vaig demanar cap autògraf quan et vaig veure !!! argh !

sargantana ha dit...

jajajja...este es mi chico!!!
m'en alegro que ho reconeguin...
a mi tambe m'agrada!!
petons!

Rita ha dit...

Ei, ei, jo també vull un autògraf!!!

Ja portaré jo el boli... hehehehehe
Petons!!

Clidice ha dit...

Ui! i ara t'haurem de dir de vostè? ^^ és el reconeixement a una bona tasca :)

Xitus ha dit...

Oooosti quina canya ddriver!!!Això sí que és un reconeixement al teu blog. I és que les anècdotes que expliques no tenen preu!!

Abraçades,

Xitus.

(ja has vist la samarreta de l'Everton de la propera temporada? :s)

Salvador Macip ha dit...

Felicitats! Ets tota una estrella!! I espera't...

Mangas ha dit...

Jeje,es que el blog es muy bueno,estas historias son increibles,pero demuestran lo variada que es la fauna humana.

Sílvia ha dit...

Hola Ddriver!
Molt BO!!! Felicitats.
Un autògraf...please!
Salutacions. Estàs fet tot un Messi.
sílvia

Joana ha dit...

Te'n recordaràs dels amics no?
Felicitats wapo per ser com ets!
Bon estiu Ddriver!

Roi ha dit...

Felicitats! ets el taxista més famós del país!

PD: per cert, no m'acaba de convèncer la nova equipació de l'Everton.. :-(

El veí de dalt ha dit...

Ja et vaig dir que un dia hauries d'escriure les anècdotes wn un llibre...

assumpta ha dit...

Ei! Avui que "agafo el taxi" i mira amb que em trobo. Felicitats!

A veure si ara hauràs d'anar amb gorra com aquells d'abans, que hi duien la calca gravada.
Ai!
;)