dimecres, 1 de juliol del 2009

COM TREURET UNA “AMIGA”DE SOBRE

Fa molts dies que no escric. Però el meu ordinador i jo hem estat a punt de morir. Jo per un mal de queixal,que em va portar fins i tot a Urgències d’un Hospital. El dolor era tant gran que no podia ni empesar el fum del tabac,fins avui que l’han pogut treure i gracies a Deu,ja podem fumar normalment.

El pc s’està morint de vell,obrir qualsevol web,significa esperar com uns 12 o 13 minuts,es impossible així fer res.

Ja estic mirant i ara el dubte es si canviar la torre nomes o agafar un portàtil,ja veurem.

La feina de conya,potser les ganes i el bon tracte rebut per la jefa,fan que tot surti millor que amb la joia que tenia abans de jefe. També que es estiu ajuda a que tot vagi millor suposo.

L’altre dia a la nit,portava una parelleta al taxi. Tot normal semblava. Primer fem una parada a casa d’ell que pujava a buscar no se que,i continuàvem.

Parem a un barri ple de blocs de pisos i ens esperem ella i jo a la següent cantonada.

Al cap de 20 m d’esperar

- Vols dir que no l’hauries de trucar perquè baixi???

- No,ara baixarà suposo

Al cap de 45 m d’esperar

- perquè no el truques?? Es que això ja puja una mica ja

- Es que no tinc el seu telèfon

- Com???

- Si,es que ens em conegut avui,i no duia cèntims i ha dit d’anar un moment a casa seva a buscar cèntims i desprès anàvem de marxa

- i desprès de tanta estona creus que baixarà??

- Això ha dit no¿

- Saps el pis en el que viu??

- Doncs no

- -poz mira quants blocs i timbres hi ha,ara que?? A quin truquem a les 4 de la matinada??? Marxem??

- No esperem una mica mes,es que m’ha dit que em pagaria el que m’havia gastat jo en el sopar,cubates i hotel

Al cap d’una hora i cinc minuts

- marxem?

- Si,que el fill de puta aquet me l’ha fotut ben fotuda i això que l’hi he dit que no em podia gastar els cèntims aquets si no me’ls tornava que em feien falta per pagar un altre cosa

- I hauràs pagat a sobre els condiments perquè la festa sigui millor oi??

- Grrrrr siiiii

- Tranqui-la,ja nomes et falta pagar el taxi i ja esta,ja no hauràs de pagar res mes aquesta nit

18 carreres:

Lula ha dit...

Osti tu, mira que n'hi ha de tontes....


Va pagar o no?

Salvador Macip ha dit...

Un tipus espavilat com pocs! Li va sortir la nit de franc. Quin artista...

Rita ha dit...

Quin morro el tiu!!!

Ja fas bé d'anar explicant trucs d'aquests ja...

Mortadel.la Casolana ha dit...

Ostres Pedrin! quina marranada! Li vas cobrar? pobreta!
No! si ja sé que és la teva feina no? però, ostres...
Ara, mira que no és burra ni res la nena!
Boníssim l'escrit, per cert!

Carquinyol ha dit...

de cabrons n'està el món ple !!

En fi, que el teu queixal és millori i el teu ordinador també !!

Mangas ha dit...

Joer,que historias,
asi que hay madofs y gente que cree en sus lios.

sargantana ha dit...

aquesta crisi!!
jajajajjaj
qui no corre, vola!!
cuideu-vos, petons

Un Crit Valent! ha dit...

Hola ddriver:
Felicitats, avui dijous poc abans de les 8 del matí, a Rac1 (al programa del Basté), han recomanat el teu blog.
Quim

Jesús M. Tibau ha dit...

innocència

Unknown ha dit...

El teu blog ha sortit per RAC1, recomanat pel Basté!

Rita ha dit...

Ei! Jo també ho he sentit.

Cada dia més mediàtic tu... ;-)
Petons!

Clidice ha dit...

Hi gent francament idiota! I felicitats per la "fama" :)

ddriver ha dit...

Lula No ho saps prou
Sm Un crack i no ho semblava pas
Rita Ves en compte,no te’l trobis
Mortadela casolana Evidentment que l'hi vaig cobrar,jo el sopar me'l vaig pagar jo i ningú em va portar a cap hotel
Carquinyol El queixal millor gracies,el pc pitjor
Mangas No ho entenc
Sargantana Si deu ser la crisis,es una bona manera de passar-la
Un crit valent Ostres!!! Ara ho busco,gracies
Jesús M. Tibau Santa,santa innocència
Oscar estic flipant
Rita Si noia,l'estiu passat als diaris i ara a la radio
Clidice Gracies,i la noia....la gana a vegades et fa males passades

Striper ha dit...

I no li vas fer descompe de el taxi.

ddriver ha dit...

Striper ostres es que a mi no em va portar al hotel

Mangas ha dit...

Nada Driver,que igual que hay gente como el pajaro que dices,y la mujer que tarda en darse cuenta que le han tomado el pelo,hay madofs que organizan tinglados financieros que son como el timo de la estampita,y gente que cae en ellos.

assumpta ha dit...

Ep, aquesta és la que he escoltat. Vols dir que no hi duus amagat en algun lloc un imant? ho has mirat bé?
T'arriba tot!

I aquesta, pobreta... el noi hores d'ara encara deu d'estar rient.
;)

Xitus ha dit...

Quin malparit!! (ja has vist que avui m'he posat al dia dels teus posts!!)