divendres, 24 de juliol del 2009

CIAO ETO'O














Moltes gràcies Eto’o,,no oblidaré mai aquest dos moments.
Ara refresquem l’ambient o l’Ibra aquet,quan baixi del avio i vegi la calor que fot,marxara amb el primer avio

5 carreres:

Assumpta ha dit...

Jo també li vaig dedicar un post al meu blog :-)

Mai l'oblidaré!!

Això, això, refresquem l'ambient, que m'estic ofegant... si us plau!! quant falta per la tardor??

Ferran Porta ha dit...

Un dia menys que ahir, Assumpta; paciència, que tot arribarà! (jo també l'espero amb delit, la tardor!)

Eto'o, merci et bon voyage!

Clidice ha dit...

"A rey muerto, rey puesto", no m'ha caigut mai massa bé l'Eto'o, com a futbolista excel·lent, però :)

Sílvia ha dit...

Hola ddriver!
Adéu Eto´o i hola Ibrahimovic. Llei de vida.
salutacions
sílvia

maria ha dit...

Em sap greu que marxi...