dimarts, 21 de juliol del 2009

BARRIO SESAMO

L’altre nit,baixant Balmes,prop del carrer valencia,un cotxe aturat al meu costat,al semàfor…
- pa la ronda de dalt voy bien si sigo pa abajo
- -analitza la pregunta que em fas,sobretot els concepte abajo i dalt i al proper semàfor parlem
jo confiava amb l’inteligencia humana. Al següent semàfor...
- bueno que bacilon,me vas a decir si voy bien pa la ronda de dalt??
- Cap sigrany,si es ronda de dalt serà cap a dalt no???
- Asi no voy bien no?
- Si si tranquil tot abaix
El del costat del copilot l’hi diu en aquell moment, “mejor pregunta a un urbano,este no se entera de nada”

i vaig seguir endavant jo amb la meva musica

10 carreres:

Clidice ha dit...

hi ha gent que el dia que repartien cervells estaven a la cua del pa, si ej keee :P

Salvador Macip ha dit...

Aquest es deuria perdre el capítol de Barrio Sesamo on explicaven la diferència entre dalt i baix...

Melissa ha dit...

jajajajaj
mare meva!!!!!
quines coses.
Un petonàs!
Pasat-hi si vols
Un muá

Joana ha dit...

Ddriver,
La veritat això de dalt/abaix i dreta /esquerra és complicat :)
Bon estiu!!!!

assumpta ha dit...

El que "no et treia els ulls de damunt" era aquest paio, no? I hores d'ara em suposo que encara deu d'estar pensant en tu.

Aquest no va assistir a escola el dia dels punts cardinals, està clar.
;)

maria ha dit...

Sempre n'hi ha de més espavilats que els altres! o es creuen ser-ho...santa paciència la teva. Quines experiències^-^jejeje

apocalipshit ha dit...

No diuen que tots els camins porten a Roma? Aquest tenien el diposit ple i volien fer una volta per barna, passant pel port i acabant a Collserola jajaja.

Salut!

Jordi ha dit...

Però era cap a dalt o cap a baix... jejejeje Déu n'hi do la gent que corre per aquests mons...

La cançó, molt bona!!

Anònim ha dit...

I com orientar-se a Barcelona es dificil i la part Alta de la ciutat i la baixa están a igual alsada...

Xitus ha dit...

JAJAJAJJAJAJAJAA TREMENDOS REFLEXES ELS TEUS!!Encara bo que no te n'enteres de res...!xD