dimarts, 16 de juny del 2009

QUI HA DIT CRISIS???


Al final no agafo la feina aquella,no.

A ultima hora,per les veus donades,han aparegut dos ofertes mes de treball. Una la que mes m’interessava, igualant les condicions que tenia a on treballava abans. I un altre entremig,que ha aparegut a ultima hora.

La que m’interessava, ha fet esperar fins ultima hora el ok i ja estava per agafar la intermèdia. Però a ultima hora de la tarda ha sonat el telèfon i m’han dit “ets tu l’escollit” guaiii

Per primer cop tindre una dona com a jefe.


ACTUALITZACIO DEL POST


Qui ha dit crisis??? Ostres vaig posar un anunci al IMT i no paren de trucar,cada cop tinc mes ofertes per pencar i jo que pensava que això seria complicat i m’hauria de conformar amb unes condicions pèssimes.

Clar,ara ja ningú em millora l’oferta,alguns l’igualen però soc a la banda alta i ja no es sobrepassa aquet punt.

Com a dada anecdotica,la majoria de trucades son de dones taxistes epp i sense posar cap foto eh?? Que llestes son escollint

11 carreres:

Carquinyol ha dit...

ui ui ui que em sembla mi que al teu bloc a partir d'ara no llegirem només sobre els que pugen al taxi...

Jordi ha dit...

Bé!! Com és allò? Dios aprieta pero no ahoga? A mi em va passar una situació semblant a la teva quan fa anys vaig voler canviar de feina! I després, quan et surt la que vols... uff!! Respires tranquil!

L'Avi ha dit...

Compta amb la "jefa", que diuen que "allá donde tengas la olla no metas la..."
Salut i m'alegro molt que ja tinguis feina de nou

shia ha dit...

M'alegro molt i molt de sentir que tornes a tenir curro!!!
Molta sort i ja ens contaras com va amb la jefa ;)

SORT

Salvador Macip ha dit...

VEus com els finals feliços també existeixen?

Mangas ha dit...

Muy bien,enhorabuena driver!

Anònim ha dit...

FELICITATS¡ LES DONES SOM MOLT BONES JEFAS,AIXO SI SOM COMPLICADETES.
JUGANT AMB BCN.

Sílvia ha dit...

Hola!
Ets un home feliç. Enhorabona.
salutacions
sílvia

sargantana ha dit...

i tu que paties....
ara pots escollir i tot!!
ho celebro, nano

Lula ha dit...

Bé donx aprofita i tria la millor opció.

Ja et vaig dir jo que aquest any era bo.


Besoootes

assumpta ha dit...

Com m'alegro de veure que n'has pogut sortir força bé d'aquesta "crisi".
Pensa que aquests dies els has tingut per a tu, per a fer un parèntesi, agafar aire i respirar.
Ara, endavant altre cop, mans al volant i alerta amb les històries que de ben segur et sorgiran i que tant i tant bé saps descriuren's!
Sort!!!
;)