dijous, 21 de maig del 2009

MENYS D'UNA SETMANA PER PLEGAR

S’apropa l’últim dia de feina i segueixo sense trobar res,tot fa la pinta que em tocarà una temporadeta cobrant l’atur,estic apanyat amb la misèria que ens cotitzen...

Aquets dies veig la ciutat diferent,no se,m’aturo a veure detalls que fins ara potser no parava atenció. Tinc la sensació com si arribes una despedida per un llarg període.

També desfruito mes dels viatges amb els clients,alguns i sobretot algunes no voldria que baixessin mai,que el viatge fos etern,que seguíssim xerrant de bon rotllo,pero tard o d’hora arribem a un xamfrà i s’acaba.

Potser fruit de prestar mes atenció als clients,o mes atenció al que diuen aquets dies he escoltat mes vegades que mai frases com; ojala el proper taxista que agafem sigui quasi com vostè o uns guiris ;the best taxidriver of Barcelona o així dona gust agafar un taxi.

I m’omplen d’orgull pero també em fa mal veure que faig be la meva feina i em quedaré al carrer i mes quant em trobo sabates de taxistes com ahir nit un sud-americà pujant Balmes en direcció contraria, o un altre que em va preguntar on era Pau Claris amb Gran via,en fi,suposo que d’aquí a 20 anys ja sabran els carrers,ja parlaran Català i atendran a la gent com es mereix.

16 carreres:

El Company de Venus ha dit...

Ostres, espero que trobis feina aviat. Perquè si no ens quedarem orfes! Sort.

Enric Caujapé ha dit...

Ànims taxi !!!!!!. Desitjo que tot et vagi be malgrat aquests moments que deus estar passant.
Ànims altre cop !!!. Una abraçada !

Jesús M. Tibau ha dit...

molta sort

Mangas ha dit...

Suerte,con lo buen taxista que eres,y con la actividad que hay en Barcelona,encontrarás algo pronto.

sargantana ha dit...

jo tambe penso el mateix...
et surtira algo..pero sino tindras la satisfaccio de la feina ben feta
que tambe es important
molta sort i un peto!!

Gemminola ha dit...

Ànims que vals un munt.
Ja veuràs com aviat trobes feina de nou, certament hi ha pocs com tu.
Una abraçada enorme!

apocalipshit ha dit...

Ei, una temporada gaudint del sol i la platja sempre és agradable ;)

Ànims!

Gemminola ha dit...

Amb això li dono tota la raó al apocalipshit, l'atur en epoques estivals fa menys ma ;) t'ho diu una que ho va experimentar i passat la calor, a pencar de nou! (ara que si surt una oportunitat no la deixis escapar, els temps que corren ara no són els mateixos que quan jo vaig estar aturada)

Ferran Porta ha dit...

Barcelona no es pot deixar perdre un taxista com tu, amic ddriver! Tots els teus habituals hi posarem tota l'energia per desitjar-te que aviat tornis a rodar per la ciutat. Jo ja he començat.

Carquinyol ha dit...

suposo que d’aquí a 20 anys ja sabran els carrers,ja parlaran Català i atendran a la gent com es mereix sí clar, com alguns dels que van venir fa 20 anys oi?

Molta sort, et mereixes trobar una cosa bona. La gent que fa la seva feina de gust i ben feta és la que val.

Sílvia ha dit...

Hola Ddriver!
Estic segura que et sortirà una bona feina. Com diu Guardiola, s´ha de "persistir".
una forta abraçada.
salutacions
sílvia

shia ha dit...

Ànims noi, barcelona no es pot quedar sense un taxista com tu, espero que molt aviat trobis una molt bona feina.

Rita ha dit...

Aquest post és trist, però preciós i és una llàstima que una persona com tu, amb la teva estimació al món del taxi, es trobi així.

Tant de bo tingués diners perquè et compraria un taxi i una llicència i ben de cor! Ja saps que tens tot el meu suport...
Petons, amic ddriver!

bajoqueta ha dit...

Ai que no sabia que plegaves... Jolin pos molta sort que està la cosa mui xunga... Però bueno a Barcelona sempre hi ha feina d'alguna cosa :)

bajoqueta ha dit...

Ah, i m'he deixat de dir-te que segur que los usuaris de taxi es perdran poder anar amb un dels taxistes més peculiars de la ciutat :)
Sort!

ddriver ha dit...

Moltes gracies a tots!!