dilluns, 25 de maig del 2009

LONDRES ROMA


Últims dies a la feina,ja s’acaba això,i com a les escoles fan un viatge de fi de curs,jo faré un viatge de fi de feina i marxaré uns dies a Roma,que han organitzat un partit per despedir-me.

Curiosament,aquets dies recordant,jo soc taxista gracies a la primera copa d’Europa. Treballava a un centre d’explotació laboral al alt maresme i s’aproximava la final de Wembley.

El meu jefe,un feixista i madridista (com molts jefes) quan l’hi vaig demanar permís per anar a Wembley em va dir que no,que com a molt,coneixent-me em donava festa la tarda del partit. Això era divendres,diumenge al mig dia,estàvem carregant el cotxe i apa,una setmaneta a Londres. Que explicar d’aquella setmana,va ser tot increïble i brutal.

Dilluns al mati,em presento a la feina i a la que apareix el feixista em va cridar cap el despatx i allà tenia la carta d'acomiadament. Encara em va donar els 15 dies de rigor.

Era una empresa d’estampació de tovalloles,el diumenge abans del últim dilluns i últim dia a la feina,el Barça va guanyar la lliga a Tenerife.

Jo vaig arribar eufòric a la feina,comencem a estampar...jo treia les tovalloles del forn i al cap d’unes hores de feina tocava estampar unes tovalloles amb el mapa de Tenerife amb una inscripció en Angles. Cada cop que sortia una tovallola del forn,mi mizmo,l’agafava i feia la volta d’honor a la fabrica fent volar la tovallola de Tenerife i cridant Teeeenerife!!

El feixista madridista,va sortir del seu despatx,cridant com un boig i vam tindre una de molt grossa i vaig plegar unes hores abans del que em tocava i tot.

Al poc temps i gracies al feixista madridista jo era taxista.

I mira,casualment fins a un altre final. Moltes coincidencies,guanyarem???

16 carreres:

sargantana ha dit...

i perque no??
aquest any tot es posible!!

vina nano, anims que os es tanca una porta, s'obre una finestra

un peto

Ferran Porta ha dit...

Collonera, amb el jefe madridista; quin mal rollo de pavo, no??

Ei ddriver, molts ànims i oju, que sargantana té raó: es tanca una porta, se n'obre una altra; segur que, a curt o mig termini, aquest canvi et porta coses bones.

Ah, i... força Barça!

Clidice ha dit...

Tu, que hi seràs, vigila'ls i que guanyin! :D

I espero que tot vagi bé després, que és el mateix treballar que fer feina.

Un bacio ;P

Carquinyol ha dit...

Masses caps del Madrid hi ha per aquesta terra... fixe que és una altra mesura de repressió espanyolista !!

Per cert, quin detall tan maco el del Barça aquest de preparar-te un partit a Roma, eh? ;)

Mikel ha dit...

persistirem!!!

òscar ha dit...

molt a l'estil mikel, sols faig que repetir persistirem, persistirem, presistirem. de fet, a la feina, després del bon dia no sé dir altra cosa que bon dia i ... persistirem!!!

Mangas ha dit...

Yo he leido por ahi que como el codigo da vinci se presentó en paris,y el barça ganó la copa de europa alli,ahora que la segunda parte se presentó en Roma,tb la ganará.

Sílvia ha dit...

Hola ddriver!
Molta sort a Roma i al nou camí professional.
petonets :)
sílvia

Un Crit Valent! ha dit...

Hola ddriver y demés:
Ja veuràs com trobes algún volant o una altre feina.
Un TIO tan enrollat com tú, segur que tindràs sort.
Ens veiem a Roma.
Jo encara no sé l'hora del vol, però allà estarem també la gent d'Un Crit Valent!
Visca el Barça!
Quim

Jordi ha dit...

Curiosament, el Barça sempre està lligat a les nostres vides!! jejeje

Ves que ara si guanya no tornis a estampar tovalloles... però a la cara del feixista!!

Cristina ha dit...

Moltes gràcies maco per la teva felicitació! Ets un detallista. Espero que tot surti bé per Roma. Haig de reconèixer que em dones molta enveja.

ZAGASO ha dit...

1. Trobaràs feina.
2. Em curaré.
3. El Barça ens farà MÉS feliços (si és possible)

Una abraçada.

Anònim ha dit...

vinga, puta barça sempre!!!

Assumpta ha dit...

Tan de bo el Barça ens faci ben feliços avui, dia 27!! i quan tornis de Roma trobis una bona feina que no tingui un cap madridista!! :-))

gatot ha dit...

el triplet, nano! em sembla que els hi has portat sort!!!
:)
petons i llepades de champions!

Lula ha dit...

Comment post final Champions...


OOOHHHH SIIIIIIII!!!!!
OH SI SI SIIIIII!!!!!

ARF ARF