diumenge, 3 de maig del 2009

2-6 tomaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Ara arribem de les rambles i ja nomes ens queden forces per dir eo eo eo esto es un xorreo

Tomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i Tomaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A callar la boca paiasos!!




19 carreres:

Clidice ha dit...

oh le le oh la la ser del Barça és el millor que hi ha! :D

Lula ha dit...

Oeeee oe oe ooooeeeee

Jo tb el vaig veure en un bareto amb family & friends, va ser wais.
Em fa pena el Casillas, pubret, quina careta de pena.... però molt contenta vaja, i aquest matí he pensat, a veure si el Ddriver ha posat res, i si, mira, jajajjaaaa

FLISITAAAAAAATS!!!
GOLS I BESOTES
:-)

Xavi ha dit...

I al telenoticies encara va sortir la Cibeles tota vallada.... jajajaj, s'ho han menjat amb patates (i més)!! xDDDD

Met ha dit...

Jo treballava ahir... però només sabent que el globus que van estar inflant amb el "cangel·lo" durant tota la setmana a Madrid se'ls va rebenatr a la cara... Ja estic més que satisfet!

sargantana ha dit...

moderacion...moderacion.....

pero es cojonudooooooooooooooooo!!!!

Ferran Porta ha dit...

Oeee, oeoeoeeeeeeeee!!!

(a les Rambles no hi devies baixar amb el taxi, oi? :-)

Rita ha dit...

Com xalem eh!!!!

Ei, que el vaig escoltar tot per la ràdio. M'estàs pervertint!!! hahahahaha

mi ha dit...

GRAN PARTIT, GRAN NIT DE CELEBRACIÓ!
viska el 2-6!! jajaja Va ser un no parar de marcar gols!
al bar on estàvem, el cuiner no podia veure el aprtit i s'enterava del gols per le snostres reaccions, i era molt bo pk ens posavem d'acord tot el bar per enrredarlo i cantar gols quan o la pìlota sortia fora o simplement només se la passaven entre els jugadors... dons cada cop k canàtvem un gol fals... als 3 segons el gol era real!!!! GENIAL EL PARTITL, sí senyor!!

chamb ha dit...

segur que hi haurà un baby boom d aqui a nou mesos

Jordi ha dit...

Això és històric!! Crec que la paraula chorreo es queda curta igual que la paraula bany!! Bany de xorros potser...

Visca el Barça!!

Sílvia ha dit...

Hola Ddriver!
Tomaaaaaa, ja, ja... Quina nit. Dia històric pel nostre club.
Visca el Barça!
Sílvia

Joana ha dit...

I jo a la feina escoltan-t'ho per RAC 1. Increïble!!!!!

apocalipshit ha dit...

Sense paraules :))))))))

Un Crit Valent! ha dit...

Hola ddriver i resta d'amics:
Davant del dia històric que vàrem viure dissabte, apart de Visca el Barça, hem de dir GRACIES BARÇA.
Quim

Mikel ha dit...

brutal!!! quina forma de fer historia mes bonica!!!

Anònim ha dit...

FELIÇ OI DRIVER?.
ESPEREM QUE ELS PERIODISTES DE MADRIZ, CALLINT PER UNA TEMPORADA.
I QUE TORNI PEREZ, EL QUE CREU QUE AIXO DEL FUTBOOL, ES UN NEGOCI.
QUE TORNIN UNS ALTRES GALACTICS, QUE ANIREM BE.
VISCA LA "PADRERA"....
JUGANT AMB BCN.

Dessmond ha dit...

En un dia com aquest, només en un dia com aquest si que es pot dir vica el Barça.
El petó del Puyol a la senyera, un 10!

Carles TV ha dit...

Brutal! La felicitat és això! Quina plantofada als morros a ecspaña! Que els bombin!

Assumpta ha dit...

Jo encara estic flotant d'alegria!! :-))

Oeeeeeeee oeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

I en Puyol fent el petó a la senyera!! ostreeees!!

I el mega-preciós gol d'en Piqué!!

SOM MOLT BONS!!! MOLT BONS!!!