dilluns, 6 d’abril del 2009

PAGAR TAXI EN TEMPS DE CRISIS

Aquesta nit desprès de molt i molt de temps una noia de 37 anyets m’ha ofert cobrar el viatge amb especies. Jo pensava que això ja no passava o que com un es fa gran,era lògic que ja no passes,però clar,la crisis es veu que ja apreta fort a mes d’una.

Ha estat tot com molt estrany,abans quan passaven coses així,començaven acariciant-te el clatell mentres conduïes o el braç etc etc...T’anaven preparant per el que et venia a sobre. Aquesta no tu,sense cap insinuació prèvia ..-mira si vols cobrar ha de ser així-

Tonto de mi,hi hagut un moment que m’ha fet pena i l’hi anava a perdonar el viatge,però desprès..saps que?? I mirant per l’empresa i veient que era un bon exemplar,millor cobrar.

El problema es ara,com reparteixo el viatge aquet amb el meu Boss?

13 carreres:

sargantana ha dit...

i t'ho em d'esplicar nosaltres??
apa que has preguntat res abans de cobrar a la noia !!
que sigui lleu...jejejejjejejjej
i bona setmana noi!

Rita ha dit...

Un bon empleat que mira per l'empresa... Aissssss ;-)

Ferran Porta ha dit...

Clar que sí, ddriver, treballant per tirar el país endavant! Uitx, he dit tirar?

òscar ha dit...

en temps de crisi el bescanvi de serveis és una opció cada cop més emprada.

com es tributarà el iva?

Salvador Macip ha dit...

Encara sort que no et va demanar que li tornessis canvi...

Jesús M. Tibau ha dit...

i la propina anava inclosa?

L'Avi ha dit...

Era molt llarga la carrera?

Sílvia ha dit...

Hola!
ja,ja, quines coses!
a l´empresa no lis pagaràs amb espècies, oi? ;)
salutacions
sílvia

Met ha dit...

Si no hi ha líquid bé ha de sefuir funcionant l'economia.
Vés-t'ho plantejant perquè alguna cosa em diu que cada cop en tindràs més d'aquests pagaments en "efectiu"

El veí de dalt ha dit...

Ja ho dic que n'hauries de fer un llibre!

Lula ha dit...

Jo dec ser una mica dolentota... pots fer-li al jefe alguna de les coses que t'han fet a tu, no?


besooootes!!

assumpta ha dit...

I a la declaració de renda, ja hi ha prevista una casella per a aquesta mena d'ingressos especials i/o específics?
ainnnnssss!
;)

alba ha dit...

Driver jo ho veig clar, tu t'ho has de repartir amb el teu boss de la mateixa manera que t'ho han pagat a tu, o és que quan et paguen amb diners no funciona així?? doncs amb les espècies passa el mateix!

Ah i us aclararé, perquè d'això si que hi entenc, que tant en la renta com en IRPF, hi ha la casella "espècies"


Apa ja ens explicaràs com ha anat!